eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy ZłotoryjaAsystent/ka Biura Zarządu

Kto szuka:

Trenkwalder

Stanowisko:

Asystent/ka Biura Zarządu

Lokalizacja:

Złotoryja

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Co oferujemy

  • motywujące i atrakcyjne warunki wynagradzania,
  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, bezpośrednio z firmą naszego Klienta,
  • możliwość rozwoju przez system szkoleń podnoszących kwalifikacje,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • pracę w miłej atmosferze,
  • duży komfort i samodzielne stanowisko pracy.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Twoje zadania
  • wsparcie Prezesa Zarządu, zapewnienie kompleksowego wsparcia administracyjnego dla Prezesa Zarządu w codziennej pracy oraz realizacji celów biznesowych,
  • prowadzenie bieżącej analizy i monitoring wydarzeń oraz trendów w branży, a także przygotowywanie raportów oraz prezentacji dla Prezesa Zarządu,
  • kompleksowa obsługa Biura Zarządu (kalendarz spotkań, obsługa telefoniczna, obsługa maila),
  • organizacja oraz profesjonalna obsługa spotkań biznesowych,
  • przyjmowanie gości zewnętrznych oraz dbanie o ich komfort podczas wizyty,
  • sporządzanie korespondencji dla Zarządu oraz sporządzanie protokołów z posiedzeń, uchwał, zarządzeń lub notatek ze spotkań w zależności od potrzeb,
  • organizacja podróży służbowych Zarządu oraz ich rozliczanie,
  • zarządzanie obiegiem dokumentacji organizacyjnej (faktury, umowy, kontrakty, dokumenty prawne, archiwum),
  • nadzór i rejestracja korespondencji przychodzącej i wychodzącej Spółki oraz wysyłanie i przyjmowanie paczek kurierskich,
  • dbanie o sprawne funkcjonowanie biura oraz o porządek i estetykę sekretariatu oraz sal konferencyjnych,
  • współtworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Twoje kwalifikacje
  • doświadczenie na podobnym stanowisku lub w podobnym zakresie czynności,
  • komunikatywna znajomość j. angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook, Teams),
  • umiejętność sporządzania dokumentów, prezentacji, protokołów oraz raportów,
  • bardzo dobra organizacja pracy (realizacja i koordynacja wielu wątków),
  • wykształcenie wyższe – administracja lub prawo będzie dużym atutem,
  • wysoka kultura osobista oraz umiejętności organizacyjne, wysoki poziom dyskrecji i zaufania,
  • pozytywne nastawienie do współpracowników i wykonywanych obowiązków,
  • gotowość na stabilną, stacjonarną pracę, którą się lubi.

Numer referencyjny
a0tbI000008ezo9QAA

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca
POPRZEDNIA OFERTA Operator CNC (m/k) Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Pakowanie (k/m)

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-29

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: Trenkwalder

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

Jak wygląda kalendarz świat i dni wolnych od pracy w Niemczech w 2024 roku? Należy zwrócić uwagę, że niektóre święta są obchodzone w całym kraju, a niektóre tylko w poszczególnych landach.

Chociaż tegoroczny Dzień Niepodległości 11 listopada wypada w sobotę, to pracownicy nie stracą prawa do wypoczynku z tego tytułu. Według obowiązujących przepisów pracodawca musi udzielić dnia wolnego od pracy w innym terminie dla osób ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,4% wyższe r/r i wyniosło 7999,69 zł brutto.

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...