Kto szuka:
Lumel S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Zielona Góra
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wprowadzanie zleceń produkcyjnych do systemu,
- kontakt z klientem: uzgodnienia dotyczące zleceń sprzedaży z produkcją, ustalanie terminów realizacji zamówień, potwierdzanie klientom przyjęcia zamówień wraz z terminem realizacji, telefoniczne oraz mailowe udzielanie informacji klientom o statusie ich zamówienia,
- realizacja wysyłek,
- zatwierdzanie faktur w systemie komputerowym, kompletowanie dokumentacji wysyłkowej w systemie komputerowym,
- kontakt ze spedytorami,
- monitorowanie płatności klientów,
- prowadzenie korespondencji handlowej,
- udział w spotkaniach biznesowych z klientem międzynarodowym.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenia średniego lub wyższego,
- umiejętności obsługi komputera - MS Office (Excel), Gmail,
- dobrej znajomości języka angielskiego,
- doświadczenia w pracy z klientem biznesowym (mile widziane),
- znajomości systemu SAP (mile widziane).
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- atrakcyjne wynagrodzenie wraz z transparentnym systemem premiowym,
- profesjonalne wdrożenie do pracy na obejmowanym stanowisku,
- szkolenia wspierające rozwój zawodowy,
- pakiet świadczeń socjalnych, m.in.: dopłaty do wakacji, świąt, karty multisportowe,
- atrakcyjną ofertę ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- możliwość korzystania z kompleksu sportowo-rekreacyjnego LUMEL ARENA (bilard, tenis stołowy, siłownia oraz multisportowa hala),
- brak dress code'u,
- możliwość zdobycia tytułu "Pracownika miesiąca",
- nagrody za usprawnienia procesu pracy oraz za skuteczne polecenie kandydata do pracy,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach,
- możliwość udziału w akcjach charytatywnych,
- duży, bezpłatny parking,
- dobrą atmosferę i pełne wsparcie przełożonego i Prezesa przez cały okres pracy w Lumel.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »