Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Zielona Góra
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw kadrowych i działalności socjalnej w Wydziale Kadr i Szkolenia
65-954 Zielona Góra ul. Spokojna 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prowadzi dokumentację dotyczącą spraw ZFŚS, przyjmuje i weryfikuje składane dokumenty oraz prowadzi sprawy związane z opodatkowaniem podatkiem dochodowym wypłat z ZFŚS. Bierze udział w organizacji wydarzeń w ramach ZFŚS.
- Prowadzi sprawy z zakresu dyscypliny pracy pracowników urzędu, rozlicza czas pracy.
- Prowadzi sprawy związane z dokumentacją pracowniczą (akta osobowe).
- Prowadzi dokumentację związaną z ubezpieczeniami społecznymi i zdrowotnymi pracowników i ich rodzin.
- Przygotowuje dokumenty związane z przeprowadzeniem wstępnych, okresowych oraz kontrolnych badań lekarskich w celu kierowania pracowników do ich wykonania.
- Prowadzi dokumentację pracowników w zakresie Pracowniczych Planów Kapitałowych. Zgłasza, ewidencjonuje zmiany oraz wyrejestrowuje pracowników.
- Współpracuje przy organizacji naborów na wolne stanowisko pracy w Urzędzie. Udziela informację o procedurze rekrutacji i selekcji oraz wolnych stanowiskach.
- Współpracuje przy ustaleniu uprawnień wynikających z trwania stosunku pracy oraz przygotowuje niezbędną dokumentację.
Warunki pracy
- Praca w siedzibie Urzędu
- Praca administracyjno-biurowa
- Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów)
- Wymuszona pozycja ciała
- Oświetlenie sztuczne i naturalne
- Praca przy monitorze ekranowym
- Brak windy
- Przy wejściu do budynku znajduje się podjazd dla osób niepełnosprawnych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Imiona i nazwiska kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne oraz wynik naboru stanowią informację publiczną w zakresie objętym wymaganiami określonymi w ogłoszeniu o naborze
- Oświadczenia prosimy składać zgodnie ze wzorem zamieszczonym na stronie: https://bip.stat.gov.pl/urzad-statystyczny-w-zielonej-gorze/oferty-pracy/
·
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
pracy na stanowisku o podobnym zakresie zadań
pozostałe wymagania niezbędne:
- Znajomość narzędzi biurowych i informatycznych (pakiet Office)
- Znajomość programu Płatnik
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym.
- Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o pracownikach urzędów państwowych i ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych
- Organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów
- Współpraca
- Komunikacja interpersonalna i pisemna
- Rzetelność
- Wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe
- Poszukiwanie informacji
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Znajomość programu kadrowo-płacowego
- Myślenie analityczne
- Orientacja na klienta/interesanta
- Negocjowanie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-04-25
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny w Zielonej Górze
ul. Spokojna 1
65-954 Zielona Góra
Wydział Kadr i Szkolenia, pok. 314
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »