Kto szuka:
Bank Spółdzielczy w Poddębicach
Stanowisko:
Referent ds. obsługi sekretariatu
Lokalizacja:
Poddębice, ul. Łódzka 33
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- prowadzenie obsługi sekretariatu Zarządu Banku, a w szczególności:
- informowanie i umawianie klientów,
- kierowanie klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych banku,
- prowadzenie rejestru wyjazdów i spotkań Prezesa Zarządu,
- przyjmowanie korespondencji przychodzącej do banku,
- niezwłoczne rozprowadzanie korespondencji zgodnie z dekretacją,
- obsługa centrali telefonicznej oraz poczty elektronicznej,
- gromadzenie i kompletowanie korespondencji Zarządu,
- pomoc przy przygotowaniu posiedzeń, narad, konferencji i szkoleń organizowanych w siedzibie Banku,
- prowadzenie rejestru podróży służbowych oraz wystawianie delegacji podróży służbowych,
- zgłaszanie pracowników na szkolenia,
- pomoc w prowadzeniu spraw kadrowych w zakresie ustalonym przez Kierownika Zespołu Organizacji i Kadr.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- wykształcenie średnie lub wyższe,
- wysoki poziom zaangażowania, samodzielność w działaniu i bardzo dobra organizacja pracy,
- rzetelność, odpowiedzialność i terminowość,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- dobra znajomość pakietu MS Office i urządzeń biurowych,
- wysoka kultura osobista,
- doświadczenie na podobnym stanowisku oraz podstawowa znajomość przepisów prawa pracy mile widziane.
Firma oferuje:
Oferujemy
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- możliwość rozwoju osobistego oraz podnoszenia kwalifikacji,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »