Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
dyrektor delegatury
Lokalizacja:
Zielona Góra
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
Lubuski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
dyrektor delegatury w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze, Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
66-400 Gorzów Wielkopolski Jagiellończyka 10
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Koordynuje i nadzoruje prace związane z bieżącym funkcjonowaniem i administrowaniem Delegaturą Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze,
- Nadzoruje sprawy prowadzone przez podległych pracowników, w szczególności związane z organizowaniem i przeprowadzaniem kontroli zgodnie z Planem Nadzoru Pedagogicznego Lubuskiego Kuratora Oświaty, Planem Pracy Wydziału Nadzoru Pedagogicznego oraz wewnętrznymi procedurami w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Nadzoru Pedagogicznego,
- Przeprowadza kontrole przewidziane w Planie Nadzoru Pedagogicznego, kontrole w trybie działań doraźnych i innych,
- Organizuje i prowadzi w uzasadnionych przypadkach postępowanie kwalifikacyjne na stopień nauczyciela dyplomowanego oraz uczestniczy w postępowaniu kwalifikacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego,
- Współdziała z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie udziału w pracach komisji konkursowych wyłaniających kandydatów na dyrektorów szkół i placówek,
- Kontroluje wypoczynek dzieci i młodzieży,
- Reprezentuje Lubuskiego Kuratora Oświaty na uroczystościach, spotkaniach, konferencjach, naradach i komisjach – zgodnie z jego poleceniem.
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.
- Zadania wykonywane w siedzibie urzędu i poza siedzibą, najczęściej w szkole lub placówce oświatowej.
- Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze.
- Budynek wyposażony w windę.
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy odpowiednio wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
CV i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczeń jest do pobrania na dole stony pod przyciskiem Wzory oświadczeń
Proponowana wysokość wynagrodzenia oraz dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy - od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego - zgodnie z ustawą o służbie cywilnej).
Oferty otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- Status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego lub nauczyciela akademickiego.
- W przypadku nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego: ukończenie studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, oraz posiadanie:
a) ukończonych formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
b) co najmniej dwuletniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub
c) co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek, - W przypadku nauczyciela akademickiego: posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- znajomość ustawy Karta Nauczyciela
- znajomość ustawy o systemie oświaty
- znajomość ustawy Prawo oświatowe
- znajomość ustawy o służbie cywilnej
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego
- znajomość rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu przeprowadzania ocen okresowych urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej
- - znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej
- znajomość regulaminu organizacyjnego Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
- umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
- umiejętność zarządzania zespołem.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-15
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Kuratorium Oświaty
ul. Jagiellończyka 10
66-400 Gorzów Wielkopolski
z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku Dyrektor Delegatury Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze"
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »