eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Zielona Góradyrektor delegatury

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

dyrektor delegatury

Lokalizacja:

Zielona Góra

lubuskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim

Lubuski Kurator Oświaty poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

dyrektor delegatury w Delegaturze Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze, Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim

66-400 Gorzów Wielkopolski Jagiellończyka 10

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Koordynuje i nadzoruje prace związane z bieżącym funkcjonowaniem i administrowaniem Delegaturą Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze,
  • Nadzoruje sprawy prowadzone przez podległych pracowników, w szczególności związane z organizowaniem i przeprowadzaniem kontroli zgodnie z Planem Nadzoru Pedagogicznego Lubuskiego Kuratora Oświaty, Planem Pracy Wydziału Nadzoru Pedagogicznego oraz wewnętrznymi procedurami w uzgodnieniu z Dyrektorem Wydziału Nadzoru Pedagogicznego,
  • Przeprowadza kontrole przewidziane w Planie Nadzoru Pedagogicznego, kontrole w trybie działań doraźnych i innych,
  • Organizuje i prowadzi w uzasadnionych przypadkach postępowanie kwalifikacyjne na stopień nauczyciela dyplomowanego oraz uczestniczy w postępowaniu kwalifikacyjnym dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego,
  • Współdziała z organami jednostek samorządu terytorialnego w zakresie udziału w pracach komisji konkursowych wyłaniających kandydatów na dyrektorów szkół i placówek,
  • Kontroluje wypoczynek dzieci i młodzieży,
  • Reprezentuje Lubuskiego Kuratora Oświaty na uroczystościach, spotkaniach, konferencjach, naradach i komisjach – zgodnie z jego poleceniem.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • Praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych.

  • Zadania wykonywane w siedzibie urzędu i poza siedzibą, najczęściej w szkole lub placówce oświatowej.

  • Częste wyjazdy służbowe związane z realizowanymi zadaniami. Reprezentowanie urzędu na zewnątrz. 


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy usytuowane jest na III piętrze.

  • Budynek wyposażony w windę.

  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, stanowisko pracy odpowiednio wyposażone i dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno-biurowych.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

CV i list motywacyjny podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.


Dokumenty aplikacyjne powinny zawierać oświadczenia o treści wskazanej w ogłoszeniu, własnoręcznie podpisane i opatrzone aktualną datą, wzór oświadczeń jest do pobrania na dole stony pod przyciskiem Wzory oświadczeń


Proponowana wysokość wynagrodzenia oraz dodatek za wieloletnią pracę (uzależniony od stażu pracy - od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego - zgodnie z ustawą o służbie cywilnej).


Oferty otrzymane po terminie (liczy się data stempla pocztowego) oraz niespełniające wymagań formalnych nie będą rozpatrywane. 



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Status nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego lub nauczyciela akademickiego.
  • W przypadku nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego: ukończenie studiów drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, oraz posiadanie:
    a) ukończonych formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania lub
    b) co najmniej dwuletniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym w szkole, placówce lub zakładzie kształcenia nauczycieli, lub
    c) co najmniej dwuletniego stażu pracy w urzędzie organu sprawującego nadzór pedagogiczny nad szkołami i placówkami lub w urzędzie organu prowadzącego szkoły lub placówki na stanowisku związanym z organizacją pracy szkół i placówek,
  • W przypadku nauczyciela akademickiego: posiadanie co najmniej pięcioletniego stażu pracy w szkole wyższej i ukończone formy doskonalenia w zakresie administracji lub zarządzania
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • znajomość ustawy Karta Nauczyciela
  • znajomość ustawy o systemie oświaty
  • znajomość ustawy Prawo oświatowe
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie nadzoru pedagogicznego
  • znajomość rozporządzenia w sprawie warunków i sposobu przeprowadzania ocen okresowych urzędników służby cywilnej i pracowników służby cywilnej
  • - znajomość rozporządzenia w sprawie szczegółowych warunków i sposobu dokonywania pierwszej oceny w służbie cywilnej
  • znajomość regulaminu organizacyjnego Kuratorium Oświaty w Gorzowie Wielkopolskim
  • umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
  • umiejętność zarządzania zespołem.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopia aktu nadania stopnia awansu zawodowego
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych dnia 1 sierpnia 1972 r. i później
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Potwierdzenie aktualnego zatrudnienia, gdy kandydat pozostaje w zatrudnieniu

  • Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-15
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Kuratorium Oświaty
    ul. Jagiellończyka 10
    66-400 Gorzów Wielkopolski

    z dopiskiem "oferta zatrudnienia w służbie cywilnej na stanowisku Dyrektor Delegatury Kuratorium Oświaty w Zielonej Górze"

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-16

    do końca oferty: 60 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

    W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

    Specjaliści od sztucznej inteligencji są wynagradzani coraz lepiej. Z szacunków No Fluff Jobs wynika, że ich zarobki od początku roku wzrosły nawet o 16,6 proc. Na jedną ofertę pracy z kategorii AI kandydaci składają ponad 30 CV.

    Mediana wynagrodzeń w województwie małopolskim w 2023 roku wyniosła 7 450 PLN brutto, była wyższa o około 300 PLN od mediany ogólnopolskiej. 25% najniżej wynagradzanych pracowników zarabiało nie więcej niż 5 531 PLN, a 25% najwyżej ...

    Praca zdalna nie cieszy się już tak dużą popularnością jak w czasie i po pandemii. Jedynie w branży IT blisko połowa ogłoszeń proponuje możliwość tej formy zatrudnienia, w pozostałych branżach jest to mniej niż 30 proc. Na najwyższe ...