eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Zgorzelecstarszy referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

starszy referent

Lokalizacja:

Zgorzelec

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu

Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

starszy referent do spraw organizacyjno - kadrowych Sekcja organizacyjno - kadrowa

59-900 Zgorzelec ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 5C

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • - prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w komendzie powiatowej;
  • - realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej;
  • - organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego;
  • - organizowanie współpracy z terenowymi organami administracji rządowej i samorządowej, innymi instytucjami i jednostkami ochrony przeciwpożarowej;
  • - realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej;
  • - realizowanie zadań z zakresu kontroli wewnętrznej;
  • - prowadzenie kancelarii ogólnej i sekretariatu komendanta powiatowego;
  • - prowadzenie spraw dotyczących pieczęci i stempli w komendzie powiatowej;
  • - prowadzenie archiwum KP PSP w Zgorzelcu.


Warunki pracy

- praca administracyjno – biurowa w systemie codziennym w godzinach 7:30 – 15:30;


- narzędzia i materiały pracy: komputer i sprzęt biurowy;


- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie;


- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym;


- praca pod presją czasu;


- praca wymaga kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i e-mailowych;


- budynek nie jest dostosowany dla osób niepełnosprawnych z dysfunkcją narządu ruchu (brak wind, podjazdów, niedostosowane toalety);


- stanowisko pracy zlokalizowane na II piętrze budynku.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-27
    Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Zgorzelcu
    ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 5C
    59-900 Zgorzelec - SEKRETARIAT

    lub

    za pomocą skrytki ePUAP:
    /KPPSPZGORZELEC/SkrytkaESP

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-12-11

    do końca oferty: 59 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Praca - wiadomości i porady

    Rok 2023 na rynku pracy IT upłynął pod znakiem zwolnień i mniejszej liczby rekrutacji. Wzrost wynagrodzeń nieco wyhamował, ale i tak w niektórych specjalizacjach wyniósł nawet 20-25 proc. Takie wnioski płyną z raportu "Rynek pracy IT w ...

    Końcówka roku to tradycyjnie już okres podsumowań. To często również dobry moment na pertraktacje w sprawie wynagrodzenia. Aby zrobić to skutecznie, warto dysponować konkretnymi argumentami. Takich, w kwestii zarobków oferowanych ...

    Na jakie wynagrodzenia mogą liczyć w 2024 roku specjaliści z branży HR & legal? Jak wynika z "Raportu Trendów & Wynagrodzeń 2024", przygotowanego przez ManpowerGroup we współpracy z portalem pracy rocketjobs.pl, na największe podwyżki w ...

    Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...