Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Zgierz
łódzkie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw w Wydziale Dochodzeniowo-Śledczym Wydział Dochodzeniowo-Śledczy
95-100 Zgierz ul. Długa 58/60
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie składnicy dowodów rzeczowych i związanej z nią dokumentacji
- prowadzenie ewidencji SWOP w zakresie obsługi kadrowo- organizacyjnej Wydziału
- Zapewnienie właściwego i terminowego obiegu dokumentów i korespondencji Wydziału
- przyjmowanie, rejestracja, przedkładanie do dekretacji kierownictwa Wydziału korespondencji
- przechowywanie i dokonywanie okresowych inwentaryzacji przepisów służbowych i aktualizacji zbiorów przepisów
- rozliczanie funkcjonariuszy i pracowników cywilnych z posiadanej dokumentacji jawnej w przypadku rozwiązania stosunku służbowego ( pracy ) i innej lub przeniesienie do służby ( pracy ) w innej jednostce lub komórce organizacyjnej Policji
- archiwizacja akt kontrolnych i postępowań rejestrowych
Warunki pracy
praca w pomieszczeniu zamkniętym
praca przy sztucznym oświetleniu
niedostosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych
praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność pracy w zespole, samodzielność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań, dyspozycyjność
- znajomość obsługi urządzeń biurowych i obsługi komputera
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organu bezpieczeństwa państwa w latach 1944-1990 oraz treści tych dokumentów- nie dotyczy kandydatek / kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed dniem 1 sierpnia 1972 r
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-17
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zgierzu
ul. Długa 58/60
95-100 Zgierz
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »