Kto szuka:
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
Stanowisko:
Inspektor
Numer referencyjny:
150610
Lokalizacja:
Zawiercie
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
- Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym od poniedziałku do piątku,
- Praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
- Stanowisko pracy inspektora Zespołu Prezydialnego usytuowane jest na I piętrze w kompleksie budynku Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie,
- Budynek jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych do parteru,
- Na I piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy znajdują się pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
- Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
- W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Zakres zadań
- Koordynowanie pracą pracowników Zespołu Prezydialnego w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań przedmiotowej komórki.
- Sprawowanie nadzoru nad zagadnieniami dotyczącymi pracy kancelaryjnej i obiegu korespondencji jawnej w komórkach i jednostkach organizacyjnych Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu poprzez prowadzenie wizytacji, udzielanie instruktaży w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów.
- Opracowywanie projektów aktów prawnych Komendanta Powiatowego Policji oraz rejestrowanie, aktualizowanie i dystrybuowanie przepisów prawnych w celu prawidłowej realizacji zadań.
- Uczestniczenie w procedurach przekazania komórek i jednostek organizacyjnych w celu sprawdzenia stanu ewidencyjnego i faktycznego dokumentów jawnych.
- Sporządzanie protokołów z narad i odpraw z udziałem kierownictwa Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu w celu udokumentowania ich przebiegu.
- Obsługiwanie programów komputerowych, poczty elektronicznej, sytemu faksowo – mailowego oraz centrali telefonicznej celem prawidłowego przekazu informacyjnego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego administracja publiczna
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz 632 ze zmianami)”;
- Asertywność oraz umiejętność przekonywania,
- Umiejętność rozwiązywania konfliktów w zespole,
- Umiejętność organizacji pracy własnej,
- Umiejętność motywowania pracowników,
- Rzetelność,
- Terminowość,
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność współpracy,
- Samodzielność,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Obsługa komputera,
- Znajomość pakietów biurowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »