Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Zawiercie
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw Sekretarsko – biurowych i kancelaryjnych Zespół Prezydialny
42-400 Zawiercie Kasprowicza 9
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmuje, ewidencjonuje pisma w elektronicznych rejestrach, rozdziela przesyłki i korespondencję wpływającą i wychodzącą w celu dokumentowania wpływu i wypływu tych dokumentów stanowiących podstawę podjęcia i wykonania czynności służbowych oraz zapewnienia właściwego obiegu dokumentów jawnych.
- Prowadzi rejestry i ewidencje pomocnicze w celu prawidłowej ewidencji dokumentów.
- Obsługuje w zakresie kancelaryjno- biurowym Zespół Prezydialny w celu zapewnienia właściwej realizacji zadań służbowych.
- Rejestruje, aktualizuje i dystrybuuje akty prawne dla zainteresowanych policjantów i pracowników w celu prawidłowej realizacji zadań.
- Odbiera i nadaje przesyłki pocztowe mogące zawierać środki chemiczne lub materiały biologiczne do badań w celu właściwej dystrybucji tych dokumentów.
- Przygotowuje i przekazuje do składnicy Akt sprawy zakończone i wytworzone w Wydziale/Komisariacie w celu prawidłowej archiwizacji.
- Obsługuje programy komputerowe, poczty elektronicznej, systemu faksowo-mailowego oraz centrali telefonicznej wydziału/komisariatu w celu sprawnego funkcjonowania komórek/jednostek.
- Roznoszenie poczty w celu nadania biegu dokumentacji.
Warunki pracy
-
Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym od poniedziałku do piątku,
-
Praca z komputerem w środowisku biurowym z naturalnym i sztucznym oświetleniem,
-
Stanowisko pracy inspektora Zespołu Prezydialnego usytuowane jest na I piętrze w kompleksie budynku Komendy Powiatowej Policji w Zawierciu ul. Kasprowicza 9, 42-400 Zawiercie,
-
Budynek jest wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych do parteru,
Na I piętrze gdzie usytuowane jest miejsce pracy znajdują się pomieszczenia sanitarno – higieniczne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych,
-
Brak oznaczeń i specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym,
-
W budynku nie występują szkodliwe czy niebezpieczne warunki pracy,
-
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
-
Oświetlenie naturalne i sztuczne.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- Opatrz własnoręcznym podpisem list motywacyjny oraz wskaż w nim: stanowisko, komórkę, jednostkę organizacyjną oraz numer ogłoszenia BIP;
- Koniecznie dołącz do aplikacji podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- Informacje dotyczące wymaganych dokumentów oraz obowiązujące oświadczenia znajdziesz na stronie internetowej http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl (zakładka:Praca w Korpusie Służby Cywilnej →Szczegółowa informacja dotycząca naboru do korpusu służby cywilnej → Pliki do pobrania (w formacie pdf do wydrukowania).
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie Brak
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 10 miesięcy doświadczenia zawodowego
administracja publiczna lub praca biurowa
pozostałe wymagania niezbędne:
- Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne” albo w przypadku braku poświadczenia bezpieczeństwa złożenie oświadczenia potwierdzonego czytelnym podpisem o treści „wyrażam zgodę na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego, zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2024 r. poz 632)”;
- Umiejętność planowania i organizowania pracy własnej,
- Umiejętność komunikowania się,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Rzetelność,
- Terminowość
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- Przeszkolenie z zakresu obsługi programów komputerowych
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy (świadectwa pracy) w tym także dokumenty potwierdzające aktualne zatrudnienie o ile jest ono potwierdzeniem wymaganego doświadczenia zawodowego/stażu pracy);
- Kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe zgodnie ze stosownymi wymaganiami (udokumentowane zakresy obowiązków na stanowisku pracy, referencjami, zaświadczeniami, certyfikatami, dyplomami, itp.);
- Kopie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” albo oświadczenie o wyrażeniu zgody na przystąpienie do postępowania sprawdzającego zgodnie z Ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2024 r. poz 632)”;
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru;
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-21
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji w Zawierciu
ulica Kasprowicza 9, 42-400 Zawierciu.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »