Kto szuka:
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. administrowania nieruchomościami
Lokalizacja:
Zamość
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie realizacja obowiązków wynikających z umów o administrowanie nieruchomościami, w szczególności:
Prowadzenie i wykonywanie nadzoru administracyjnego nad zasobem budynków i lokali mieszkalny Skarbu Państwa oraz Wspólnot Mieszkaniowych, w szczególności:
- nadzór nad właściwym realizowaniem umów zawartych z dostawcami usług związanych z nieruchomością (w szczególności umów na sprzątanie i konserwację bieżącą) oraz potwierdzanie protokołów odbioru (usług, usuniętych awarii i usterek),
- podejmowanie niezwłocznie niezbędnych czynności mających na celu usunięcie awarii oraz jej przyczyn i skutków;
- przygotowywanie i wysyłanie zapytań ofertowych dotyczących usług związanych z utrzymaniem nieruchomości;
- dokonywanie czynności związanych z przekazywaniem/zdawaniem lokali;
- dokonywanie odczytów wskazań liczników głównych i podliczników (liczników indywidualnych w lokalach) i ich ewidencjonowanie z uwzględnieniem ważności cech legalizacyjnych;
- systematyczne przeprowadzanie wizji lokalnych części zabudowanych jak i niezabudowanych;
- udział w przeglądach technicznych, dostaw, robót i usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, ochrony osób i mienia i innych dotyczących prawidłowej eksploatacji;
- prowadzenie i aktualizacja ewidencji: urządzeń pomiarowych, najemców, właścicieli, uchwał WM itp.;
- uczestniczenie w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych oraz pozyskiwanie podjętych uchwał przez Wspólnoty Mieszkaniowe;
- organizacja i obsługa zebrań WM;
- obsługa korespondencji (z mieszkańcami, usługodawcami i organami administracji);
- bieżący kontakt z AMW OReg w Lublinie dotyczący lokalizacji: Chełm, Hrubieszów, Zamość i Wspólnotami Mieszkaniowymi w zakresie właściwego wykonywania zawartej umowy o zarządzanie nieruchomościami stanowiącymi zasób AMW oraz umów o administrowanie Wspólnot Mieszkaniowych .
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie min. średnie,
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- prawo jazdy kat. B oraz możliwość dysponowania własnym samochodem – mile widziana (rekompensowane finansowo przez pracodawcę),
- umiejętność rozwiązywania problemów, dobra organizacja czasu pracy, rzetelność.
Firma oferuje:
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę,
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- pakiet socjalny.
- karty sportowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »