Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor
Lokalizacja:
Zamość
lubelskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Miejska Policji w Zamościu
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor do spraw kancelaryjno-biurowych w Wydziale Wspomagającym
22-400 Zamość ul. Wyszyńskiego 2
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Organizuje i koordynuje obieg korespondencji jawnej KMP w Zamościu
- Obsługuje składy chronologiczne i składy informatyczne nośników danych
- Zapewnia wysyłkę korespondencji wychodzącej za pośrednictwem Poczty Specjalnej
- Obsługuje ekspedycję w systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów
- Obsługuje przesyłki przeznaczone do nadania za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. z wykorzystaniem programu E-Nadawca
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Praca w systemie ośmiogodzinnym
- Praca w pomieszczeniach komendy
- Stanowisko pracy wyposażone w monitor ekranowy
- Praca biurowa związana z obsługą klienta wewnętrznego i zewnętrznego
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- Naturalne i sztuczne oświetlenie
- Praca na I piętrze
- Budynek posiada podjazd, windę oraz toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
-
Osoby spełniające wymagania zostaną powiadomione telefonicznie lub mailowo o zakwalifikowaniu do dalszego etapu postępowania.
-
Kandydaci nie zakwalifikowani nie będą powiadamiani telefonicznie ani pisemnie.
-
Oferty z upływem okresu archiwizacji zostaną komisyjnie zniszczone.
-
Do składania ofert zapraszamy także osoby niepełnosprawne, których stopień niepełnosprawności nie wyklucza realizacji opisanych obowiązków.
-
Uwaga! List motywacyjny, CV, oraz wszystkie oświadczenia muszą posiadać aktualną datę (korespondującą z datą złożenia dokumentów) i własnoręczny podpis.
-
Wynagrodzenie: Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wg. mnożnika 1,8000 kwoty bazowej określonej w ustawie budżetowej plus dodatek z tytułu wysługi lat.
-
Oferty należy składać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8°° do 15°° bezpośrednio w recepcji KMP w Zamościu lub przesłać pod wskazany adres.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego
w pracy w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- Umiejętność obsługi komputera, znajomość pakietów biurowych
- Komunikatywność
- Umiejętność efektywnego wykorzystania czasu pracy, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole
- Dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa o dostępie do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
- Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dn.18.10.2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. DOTYCZY kandydatek/kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-13
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Komenda Miejska Policji
ul. Wyszyńskiego 2
22-400 Zamość
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »