Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Niemieckim
Lokalizacja:
Sofia
zagranica
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska:
- W naszym dynamicznie rozwijającym się zespole, poszukujemy osób ze znajomością języka niemieckiego do wsparcia naszych klientów, korzystających z innowacyjnych technologii w sektorze rozrywki. Twoim zadaniem będzie świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta poprzez rozmowy telefoniczne, czat na żywo, e-mail oraz media społecznościowe. Stanowisz pierwszy kontakt dla klientów, pomagając im rozwiązywać problemy oraz odpowiadając na pytania.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Biegła znajomość języka niemieckiego oraz dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- Doskonałe zdolności komunikacyjne,
- Zainteresowanie sportem,
- Doświadczenie w obsłudze klienta jest mile widziane, ale nieobowiązkowe,
- Umiejętności obsługi komputera (pakiet MS Office),
- Zdolności organizacyjne, analityczne oraz umiejętność podejmowania decyzji,
- Umiejętność pracy w zespole.
Firma oferuje:
- Pełnoetatową pracę z elastycznym grafikiem (od poniedziałku do niedzieli, zmiany w godzinach od 10:00 do 2:00),
- Konkurencyjne wynagrodzenie - 3800 BGN,
- Dogodna lokalizacja biura,
- Kompleksowe szkolenie wprowadzające oraz kontynuację edukacji,
- Programy rozwoju zawodowego,
- Pakiet socjalny, w tym wsparcie zdrowotne i ubezpieczenie na życie, karta multisport, dodatkowe świadczenia i zniżki korporacyjne,
- Wsparcie relokacyjne w razie potrzeby.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »