eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Bucharest › Priority Services Specialist with Italian

Kto szuka:

COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

Stanowisko:

Priority Services Specialist with Italian

Lokalizacja:

Bucharest, Romania

zagranica

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Location: Bucharest, Romania

Work from the office*

Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational)

 

What we do:

At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital.



About the role
  • Interact with users via email, phone, and chat,
  • Represent as the point of contact with important and strategic users,
  • Analyse and evaluate users’ specific account setups and previous interactions to recommend solutions to their questions that would best fit their needs,
  • Meet and exceed personal targets in a fun and challenging team environment,
  • Escalate complex user issues to internal teams and provide context to the reason for the escalation,
  • Be able to deliver conclusions from data given to you (suggesting training needs based on previous ticket volume),
  • Work to resolve user issues within the first contact, escalating only as needed due to access restrictions, tool limitations, or technical complexity,
  • Identify opportunities to improve the user experience with better tooling or product fixes

Wymagania stawiane pracownikowi:


Skills and experience
  • Fluent Italian (C1) & English (at least B2),
  • Willingness to work from the office in Bucharest,
  • Willingness to work in a shift-based work schedule (8am-5pm or 1pm-10pm),
  • Experience handling customers within a call center environment and maintaining the highest levels of customer satisfaction,
  • Excellent written and oral communication skills with the ability to formulate structured communications in a complex environment,
  • Ability to adjust communication style depending on the level of technical ability of the audience,
  • Understands the level of service expected for Priority accounts,
  • Able to adapt quickly to changes in workflows,
  • Highly empathetic and thoughtful, with the ability to understand customers’ business challenges and tailor a solution adapted to their needs,
  • Demonstrated ability to solve complex support problems, often in the absence of defined workflows

Firma oferuje:


We offer
  • Opportunity to be part of a global organization focused on development,
  • Open-minded and multinational environment,
  • Professional development and clear career path,
  • Extensive benefits package: meal vouchers, 7card digital, private medical healthcare, gift vouchers for Christmas and Easter, 13th salary
  • Relocation bonus

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-15

do końca oferty: 4 dni

pracodawca: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

  • Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek

    Do wypłaty zasiłku chorobowego z ZUS potrzebny jest wniosek, nie wystarczy samo zwolnienie lekarskie. Należy także pamiętać, że roszczenie o zasiłek chorobowy przedawnia się po 6 miesiącach od ostatniego dnia okresu, za który zasiłek ...

  • Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    Jak ZUS kontroluje zwolnienia lekarskie?

    W I kwartale 2023 roku ZUS przeprowadził w całej Polsce 117,2 tys. kontroli osób posiadających zaświadczenie o czasowej niezdolności do pracy i wydał 7,77 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Co kontroluje ...

  • Jak wykorzystać LinkedIn do budowy relacji biznesowych i profilu zawodowego?

    Jak wykorzystać LinkedIn do budowy relacji biznesowych i profilu zawodowego?

    LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 ...

  • Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Zmiana pracy: czego unikać lub nie podczas rozmowy kwalifikacyjnej?

    Badanie zrealizowane przez serwis Aplikuj.pl rzuca światło na podejście Polaków do zmiany pracy oraz częstotliwość podejmowania decyzji w tym zakresie. Okazuje się, że większość z nas zdecydowała się na taki krok od 4 do 9 razy w ...

  • GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    GUS: średnia krajowa w XI 2023 wyższa o 11,8% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,8% wyższe r/r i wyniosło 7670,19 zł brutto. Względem października 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto ...