Kto szuka:
E&A Sp. z o.o.
Stanowisko:
OPERATOR LOGISTYKI W MAGAZYNIE ZE SKRZYNKAMI SKLEPOWYMI
Lokalizacja:
Tilburg / Holandia
zagranica
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
HB RTS to firma logistyczna specjalizująca się w obsłudze zwrotnych opakowań transportowych (RTI) dla przemysłu spożywczego. Przykładem RTI są plastikowe skrzynki używane do transportu owoców i warzyw, które są zwracane do mycia i ponownie wprowadzane do obiegu. Firma oferuje kompleksowe usługi, takie jak wynajem, mycie oraz zintegrowane rozwiązania logistyczne dla RTI, w tym skrzynek, palet i pojemników paletowych. Pracodawca ma swoją siedzibę w mieście Tilburg, gdzie myte jest około 300 000 skrzynek tygodniowo.
Dla naszego holenderskiego pracodawcy poszukujemy osoby na stanowisko: operator logistyki.
Operator logistyki jest częścią działu operacyjnego i podlega bezpośrednio zastępcy brygadzisty lub, jeśli nie jest obecny, asystentowi/kierownikowi ds. operacyjnych lub kierownikowi ds. operacyjnych. Operator kieruje ciągłym procesem zarządzania i przepływem towarów w obrębie lokalizacji, zapewniając terminowość, bezpieczeństwo oraz poprawność działań, z nadrzędnym celem osiągnięcia wysokiej satysfakcji klienta i realizacji działań w ramach założonego budżetu.
Praca odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami bezpieczeństwa i higieny pracy, aby zapewnić realizację operacji zgodnie z oczekiwaniami jakościowymi klienta oraz normami HB i ISO.
Zakres obowiązków:
- Przygotowanie właściwego typu czyszczonego kontenera (zgodnie z planem).
- Przeprowadzenie wstępnej inspekcji wózka widłowego.
- Sprawdzenie/utrzymanie planu czyszczenia miejsca pracy.
- Informowanie przełożonych o szczegółach dotyczących procesu logistycznego (i technicznego).
- Inne typowe czynności związane z pracą operatora logistyki.
Oferujemy:
- atrakcyjną stawkę godzinową: 16,87€/h (stawka bazowa 14,15€/h brutto + naliczane do godzin podstawowych: dodatek urlopowy 8,33% i rezerwa na poczet dni urlopu 10,92%)
- brak stawek wiekowych
- stabilną i legalną pracę w oparciu o kontrakt niderlandzki
- cotygodniowe przelewy prosto na Twój rachunek walutowy w Polsce
- dostęp do platformy internetowej umożliwiającej dostęp do dokumentów tj. kontrakty, odcinki wypłat, Jaaropgaaf
- przejrzyste cotygodniowe zestawienie przepracowanych godzin i kosztów
- sprawne załatwienie formalności związanych z zatrudnieniem oraz opiekę koordynatorów przez cały okres zatrudnienia
- płatne zakwaterowanie i ubezpieczenie zdrowotne
- organizację płatnego wyjazdu za granicę u naszego zaufanego przewoźnika
- możliwość zjazdów do Polski po 8-12 przepracowanych tygodniach na 1-2 tygodni do Polski
- rozliczenia podatkowe dzięki którym odzyskasz nadpłacony podatek
Wymagania:
- język angielski na poziomie komunikatywnym
- mile widziane wykształcenie zawodowe/odpowiednie doświadczenie praktyczne (logistyka, administracja biznesowa, inżynieria mechaniczna)
- mile widziane kursy (5S, BHV, wózek widłowy, podstawy logistyki)
- dobre umiejętności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rozwój
- zaświadczenie o niekaralności
- gotowość do pracy zmianowej
- osoby zainteresowane dłuższą współpracą (min. 26 tygodni)
- brak alergii na chlor oraz wilgoć
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »