Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KIEROWNIK SEKCJI OBIEKTÓW TECHNICZNYCH - KIEROWNIK OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW
Lokalizacja:
Chełm Gryficki
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0085
Obowiązki:
- Nadzorowanie opracowywania sprawozdań i innych dokumentów dotyczących eksploatacji obiektów technicznych (oczyszczalni, stacji uzdatniania wody itp.).
- Podejmowanie systemowych działań zgodnych z wymogami prawa obejmujących utrzymanie na odpowiednim poziomie technicznym obiektów.
- Sprawowanie nadzoru nad utrzymaniem i eksploatacją obiektów budowlanych wraz z instalacjami i urządzeniami w należytym stanie technicznym oraz estetycznym zapewniającym bezpieczeństwo użytkowania.
- Organizowanie (pięcioletnich) oraz nadzorowanie (rocznych) ustawowych kontroli okresowych stanu technicznego i przydatności do użytkowania obiektów technicznych, przeglądów, pomiarów, prób i badań.
- Udział w opracowaniu przedmiarów i kosztorysów- w uzasadnionych potrzebach spółki.
- Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji eksploatacyjno-remontowej obiektów technicznych.
- Sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji rzeczowo-finansowej planowanych zamierzeń.
- Udział we wdrażaniu działań usprawniających gospodarkę energetyczną oraz koordynacja przedsięwzięć modernizacyjnych systemów energetycznych nieruchomości.
- Opracowywanie sprawozdań, analiz z wykonania zamierzeń ujętych w dokumentach planistycznych obejmujących obszar technicznego utrzymania obiektów.
- Uczestniczenie w opracowaniu planów (kryzysowych).
- Sprawowanie nadzoru specjalistycznego nad:
- wdrażaniem nowych systemów w zakresie eksploatacji infrastruktury,
- rozliczaniem materiałowym wykonanych przedsięwzięć konserwacyjno-remontowych,
- przestrzeganiem przepisów techniczno-budowlanych.
- Nadzorowanie pracy oczyszczalni ścieków, ujęć wody oraz kompostowni, aby zapewnić ich sprawne funkcjonowanie.
- Zapewnienie, aby procesy oczyszczania i uzdatniania wody były zgodne z normami jakościowymi oraz przepisami ochrony środowiska.
- Nadzorowanie analiz laboratoryjnych jakości wody i ścieków na wszystkich etapach procesów oczyszczania oraz uzdatniania.
- Kontrola parametrów technologicznych i podejmowanie działań korekcyjnych w razie wykrycia nieprawidłowości.
- Analizowanie możliwości wprowadzenia bardziej ekologicznych metod przetwarzania odpadów oraz zarządzania wodą
- Nadzorowanie usuwania skutków awarii oraz opracowywanie strategii zapobiegania podobnym incydentom w przyszłości
- Organizowanie procesów kompostowania oraz nadzór nad wykorzystaniem odpadów organicznych zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju i ochrony środowiska.
- Kontrola jakości i parametrów końcowych produktów kompostowych, a także przestrzeganie wymogów prawnych i sanitarnych.
- Opracowanie i wdrażanie planów reagowania na sytuacje kryzysowe, takie jak pożary, wycieki czy problemy związane z emisją zapachów.
- Nadzór nad właściwą eksploatacją urządzeń podlegających dozorowi technicznemu i kontakt z dozorem technicznym
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- Prawo jazdy kat. B
- biegła znajomość obsługi komputera, pakiety MS Office
- PRACA W ZESPOLE
Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- średnie zawodowe, kierunek: SPECJALNOŚĆ Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA LUB POKREWNEJ
- wyższe (w tym licencjat), specjalizacja: SPECJALNOŚĆ Z OBSZARU OCHRONY ŚRODOWISKA
Pozostałe wymagania:
- MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE NA STANOWISKU INSPEKTORA LUB POKREWNE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚĆ USTAWY O OCHRONIE ŚRODOWISKA, UMIEJĘTNOŚĆ CZYTANIA DOKUMENTACJI Z PRZEPROWADZONYCH BADAŃ LABORATORYJNYCH WODY, ŚCIEKÓW I KOMPOSADU
Miejsce pracy: 72-320 Chełm Gryficki 7, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: -
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »