Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
DS.KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I WYNAGRODZEŃ
Lokalizacja:
Brojce
zachodniopomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/0333
Obowiązki:
1. Sporządzanie dokumentacji związanej z płacami pracowników Urzędu Gminy i zleceniobiorców, w tym
między innymi list płac, kart wynagrodzeń pracowników, kart zasiłków chorobowych, pit ,itp ;
2. Terminowe sporządzanie przelewów dotyczących wynagrodzeń i potrąceń z wynagrodzeń.
3. Bieżące naliczanie oraz prawidłowe i terminowe przekazywanie:
składek na ubezpieczenia społeczne,
składek na ubezpieczenie zdrowotne,
składek na Fundusz Pracy,
środków do Pracowniczych Planów Kapitałowych,
składki PFRON;
4. Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych z Urzędem Skarbowym w zakresie podatku od osób
fizycznych wszystkich pracowników.
5. Przygotowywanie informacji dla byłych pracowników na drukach ZUS RP-7;
6. Sporządzanie sprawozdawczości do GUS dotyczącej wynagrodzeń;
7. Prowadzenie obsługi finansowej zakładowego funduszu świadczeń socjalnych (naliczanie odpisu,
sporządzanie list wypłat itp.);
8. Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu pracowników;
9. Sprawdzanie pod względem formalno - rachunkowym dokumentów księgowych;
10.Sporządzanie list zwrotu kosztów dowozu dzieci niepełnosprawnych na terapię/zajęcia szkolne;
11.Rozliczanie wyjazdów strażaków Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu gminy Brojce na akcje;
12.Sporządzanie list za wyjazdy strażaków na akcje;
13.Wystawianie not obciążeniowych i faktur;
14.Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów własnych gminy wraz ze sprawozdawczością budżetową
i finansową;
15.Prowadzenie ewidencji KZP przy urzędzie gminy;
16.Bieżąca znajomość przepisów prawnych dotyczących powierzonego zakresu obowiązków służbowych;
17.Przygotowywanie projektów zarządzeń, regulaminów zakresu powierzonych czynności;
18.Bieżąca obsługa systemu obiegu dokumentów e-kancelaria wynikająca z prowadzonych spraw;
19.Prowadzenie dokumentacji z zakresu powierzonych czynności zgodnie z instrukcja kancelaryjną;
20.Kompletowanie, przechowywanie i zdawanie do archiwum prowadzonych akt.
21.Przestrzeganie obowiązujących w Urzędzie Gminy w Brojcach regulaminów, zarządzeń oraz zasad
bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych;
22.Rzetelne i terminowe wypełnianie zaleceń pokontrolnych;
23.Obsługa urządzeń biurowych.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Umiejętności i uprawnienia:
- biegła znajomość obsługi komputera, pakiety MS Office
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące, ekonomiczne
Pozostałe wymagania:
- Obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. opracownikach samorządowych (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135);2. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżeniapublicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;4. Nieposzlakowana opinia;5. Stan zdrowia umożliwiający wykonywanie obowiązków;6. Posiadanie co najmniej rocznego doświadczenie zawodowego w księgowości (preferowane wksięgowości budżetowej) oraz przy naliczaniu wynagrodzeń;7. Znajomość regulacji prawnych w szczególności: ustawy o rachunkowości; rozporządzenia w sprawie rachunkowości oraz planów kont rachunkowości oraz planów kont dlabudżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych,samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowychjednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej; ustawy o finansach publicznych oraz aktów wykonawczych; ustawy kodeks pracy; ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych; ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych; ustawy o samorządzie gminnym; ustawy o pracownikach samorządowych; kodeksu postępowania administracyjnego; ustawy o ochronie danych osobowych; ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych; ustawy o dostępie do informacji publicznej; ustawy prawo zamówień publicznych; Statutu Gminy Brojce.8..Umiejętność sporządzania analiz danych statystycznych, tworzenia prognoz, zestawień, planów woparciu o materiały źródłowe i przewidywane założenia.9.Znajomość obsługi systemu bankowości elektronicznej.
Miejsce pracy: DŁUGA 48, 72-304 Brojce, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Wymagane dokumenty: 1. List Motywacyjny,2. Kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie (załącznik nr 1),3. Kserokopie świadectw pracy bądź zaświadczenie z obecnego miejsca pracy (do celów ustaleniadoświadczenia zawodowego),4. Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,5. Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, inne (związane tematycznie zestanowiskiem o które ubiega się kandydat),6. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania zpełni praw publicznych, (załącznik nr 2),7. Oświadczenie kandydata o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwościgane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,(załącznik nr 3),8. Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia umożliwiającym wykonywanie obowiązków naaplikowanym stanowisku pracy (załącznik nr 4),
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »