Kto szuka:
Power Media
Stanowisko:
Specjalista Helpdesk
Lokalizacja:
Zabrze
śląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego klienta, lidera w branży oprogramowania, które wspiera komorników sądowych w zwiększaniu efektywności pracy oraz poprawie jakości świadczonych usług poprzez inteligentne rozwiązania technologiczne, poszukujemy osoby na stanowisko techniczne. Jeśli doskonale radzisz sobie z rozwiązywaniem problemów w systemie MS Windows oraz swobodnie komunikujesz się z klientami, ta rola jest właśnie dla Ciebie!
Zakres obowiązków:
• Udzielanie wsparcia serwisowego klientów drogą telefoniczną oraz mailową, rozwiązywanie problemów związanych z obsługą i działaniem aplikacji
• Wdrożenia aplikacji u klientów
• Dbanie o prawidłowe działanie sprzętu biurowego (komputery, drukarki, przełączniki sieciowe, serwer NAS)
• Wsparcie dla pracowników firmy w obsłudze systemu Windows oraz oprogramowania użytkowego
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania:
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku helpdesk
- Mile widziane wykształcenie informatyczne lub studia zaoczne w trakcie
- Znajomość podstaw relacyjnych baz danych PostgreSQL / MS SQL
- Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów z systemem Windows
- Podstawowa znajomość języka angielskiego
- Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »