eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Ząbki › Dyrektor Działu Zakupów / Purchasing Manager

Kto szuka:

AMIGO-HURT Sp. z o.o.

Stanowisko:

Dyrektor Działu Zakupów / Purchasing Manager

Lokalizacja:

Ząbki

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków:
  • opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej,
  • zarządzanie i organizacja pracy Działu Zakupów,
  • prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków współpracy z dostawcami,
  • aktywne monitorowanie i analizowanie rynku w poszukiwaniu alternatywnych dostawców i rozwiązań obniżających koszty zakupu,
  • wdrażanie, modyfikowanie i kontrola standardów, procesów oraz procedur zakupowych,
  • zapewnienie bezpieczeństwa oraz ciągłości zaopatrzenia w towary,
  • odpowiedzialność za utrzymanie odpowiedniego poziomu zapasów magazynowych
  • prowadzenie kontroli zakupowej oraz zarządzanie ryzykiem zakupowym,
  • wdrażanie i nadzór nowych programów, narzędzi,
  • aktywna współpraca z innymi działami firmy, takimi jak magazyn, logistyka, sprzedaż i obsługa klienta, w celu zapewnienia płynności procesu zamówień,
  • nadzór nad terminowością realizacji zamówień,
  • współpraca z zespołem w celu identyfikacji obszarów wymagających usprawnienia w procesach zamówień,
  • opracowywanie regularnych raportów przedstawiających kluczowe wskaźniki wydajności Działu Zakupów, analiza danych oraz identyfikacja obszarów do poprawy.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • kilkuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne,
  • zdolność do budowania autorytetu i motywowania zespołu,
  • otwarty umysł na nowe rozwiązania,
  • umiejętność budowania długofalowych relacji,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności Excel),
  • umiejętność podejmowania decyzji oraz szybkiego reagowania na zmiany,
  • odpowiedzialność, niezawodność, systematyczność i dokładność,
  • mile widziana znajomość programu Wapro-Mag lub Asseco Business Solutions.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę lub kontrakt B2B,
  • atrakcyjne wynagrodzenie, w zależności od doświadczenia, wiedzy i dostępnych kompetencji, a także wszystkie narzędzia niezbędne do pracy,
  • dofinansowanie do pakietów medycznych i sportowo-rekreacyjnych,
  • możliwość zdobycia doświadczenia w prężnie rozwijającej się firmie na rynku FMCG o ugruntowanej pozycji,
  • realny wpływ na rozwój firmy,
  • współpracę opartą na wartościach. Wspieramy atmosferę pracy opartą na szacunku, zaufaniu i współpracy. Promujemy innowacyjność, kreatywność i odpowiedzialność.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-05-17

do końca oferty: 1 dni

pracodawca: AMIGO-HURT Sp. z o.o.

branże: Logistyka / Transport / Zakupy

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

  • 7 mitów na temat pracy w branży Business Support Services

    7 mitów na temat pracy w branży Business Support Services

    Business Support Services (BSS) to jeden z najprężniej rozwijających się sektorów polskiej gospodarki. Branża boryka się jednak z wieloma mitami, z którymi postanowili się rozprawić eksperci z Grafton Recruitment.

  • GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w II 2024 wyższa o 12,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,9% wyższe r/r i wyniosło 7978,99 zł brutto.

  • Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Jakie wynagrodzenia w produkcji i logistyce?

    Z niedoborem pracowników boryka się wiele branż, m.in. logistyczna i produkcyjna. Jakimi wynagrodzeniami kuszą ich pracodawcy? Agencja zatrudnienia Trenkwalder przeanalizowała wysokość zarobków na najbardziej popularnych stanowiskach ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...