Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Specjalista ds. elektroniki i automatyki
2025-02-14 Grafton Recruitment Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Aleksandrów Łódzki
oferta w kategorii: Dział techniczny
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej z branży FMCG, poszukujemy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku: Specjalista ds. Automatyki i Elektroniki w dziale utrzymaniu ruchu Twoje zadania: Nadzorowanie linii produkc...
-
Młodszy Specjalista ds. Certyfikacji i Dokumentacji Produktów
2025-02-13 Canpol Sp. z o. o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Słubica B , gmina Żabia Wola
oferta w kategorii: Badania i rozwój
Zakres obowiązków Współpraca z laboratoriami badawczymi w kraju i za granicą oraz z innymi działami firmy przy badaniach i certyfikacji produktów. Wsparcie w planowaniu i realizacji badań (m.in. mechanicznych i chemicznych) dla różnych kate...
-
Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. reklamacji
2025-02-11 Action S.A.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Zamienie (pow. piaseczyński , gm. Lesznowola)
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych. Przygotowywanie dokumentacji związanej z rozpatrywaniem spraw reklamacyjnych. Monitorowanie obiegu oraz terminowość wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Obsługa klienta w procesi...
-
Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta
2025-02-10 Guitel Polska sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Władysławów (pow. piaseczyński , gm. Lesznowola) , k. Piaseczna
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Poszukujemy osoby do działu sprzedaży do przygotowywania ofert handlowych, a także do bezpośrednich kontaktów z Klientami.
-
SPECJALISTA DO SPRAW KADR
2 oferty, 2 regiony ▼2025-02-08 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Stalowa Wola , Koszalin
oferta w kategorii: Administracja biurowa
Numer oferty: StPr/25/0202 Obowiązki: 1) prowadzenie wymaganej dokumentacji pracowników pedagogicznych i niepedagogicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności: a) prowadzenie teczek akt osobowych wszystkich pracowników, b...