eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyoperator koparki1600 euro, niemcy, od zaraz na 2 miesiące

Znajdź oferty pracy

9 759 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: operator koparki
słowa kluczowe: 1600 euro niemcy od zaraz na 2 miesiące

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Operator koparki - Niemcy.

    2024-11-11 EuropaJOB Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Saksonia
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    EuropaJOB, jako agencja zatrudnienia posiadająca certyfikat o numerze rejestru 8455, poszukuje osób chętnych do pracy na stanowisku: Operator koparki Miejsce pracy: miasto Torgau (okolice Lipska, ok. 150 km od polskiej granicy), Saksonia, Niemc...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.

Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

Projekt ustawy o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom na terytorium RP, przedstawiony przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej, koncentruje się aktualnie na formie zatrudnienia opartej na umowie o pracę. Nie ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...