eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymurarz00 eur 48, niemcy

Znajdź oferty pracy

10 545 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: murarz
słowa kluczowe: 00 eur 48 niemcy

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Murarz Niemcy

    2025-03-14 EastGate Recruitment Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Niemcy , Berlin
    oferta w kategorii: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

    Opis / Obowiązki: Miejsce pracy: różne lokalizacje w Nieczech min. Berlin, Augsburg, Ingolstadt, Kempten , Monachium, Stuttgart Praca aktualna jest od natychmiast lub w późniejszym terminie. Umowa o pracę na stałe z niemiecką lub austriacką firm...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Fintech to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie, w tym również w Polsce. Nowe technologie coraz bardziej przejmują kontrolę nad zarządzaniem finansami i pojawia się wiele nowych możliwości zawodowych. Jakie ...

Kobiety po leczeniu raka piersi mogą skorzystać z programu rehabilitacji realizowanego przez ZUS. Z rehabilitacji leczniczej finansowanej przez ZUS mogą skorzystać osoby ubezpieczone. Wyjazd do sanatorium trwa 24 dni.

Wraz z początkiem lipca bieżącego roku wzrosła w naszym kraju płaca minimalna. Najnowszy Raport Płacowy Antal dowodzi jednak, że na wyższe wynagrodzenia liczyć mogą nie tylko ci, którzy zarabiają najmniej. Podwyżki, sięgające średnio ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...