eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracymalarzbez języka, dostępne systemy, silos

Znajdź oferty pracy

10 917 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: malarz
słowa kluczowe: bez języka dostępne systemy silos

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • MALARZE - BEZ ZNAJOMOŚCI JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    2025-04-15 ImpactJob Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Różne lokalizacje
    oferta w kategorii: Budownictwo / Nieruchomości / Architektura

    ZAKRES OBOWIĄZKÓW ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i obróbka wstępna powierzchni pod malowanie Szpachlowanie  Malowanie ścian, sufitów, fasad i elewacji Tapetowanie WYMAGANIA: Mile widziane wykształcenie kierunkowe w zawodzie malarz...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.

Dyrektywa unijna przyjęta w 2023 roku ma na celu zlikwidowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn w krajach Unii Europejskiej. Nierówności płacowe ze względu na płeć od wielu lat są uznawane przez organizacje za istotny problem.

Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...