Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Konsultant ds. Wsparcia Klienta z językiem angielskim
2025-04-15 Klient portalu Praca.pl
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska Odbieranie połączeń w języku angielskim i pomoc klientom w nagłych sytuacjach, np. gdy bankomat zatrzyma kartę Udzielanie wsparcia technicznego i merytorycznego w zakresie obsługi urządzeń Współpraca z innymi działami w...
-
Konsultant ds. Wsparcia Technicznego z językiem angielskim
2025-04-10 Contact Center Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Warszawa , al. Jerozolimskie 142B
oferta w kategorii: Sprzedaż
Szukasz pracy, która pozwoli Ci zdobyć cenne doświadczenie, rozwinąć umiejętności komunikacyjne i pracować w międzynarodowym środowisku? Dołącz do naszego zespołu i wspieraj klientów Euronet w rozwiązywaniu problemów związanych z obsługą bankomat...
-
Konsultant ds. obsługi klienta z j. niemieckim i angielskim
2025-04-12 ManpowerGroup Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Poznań
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed ka...
-
Konsultant ds. obsługi klienta z j. angielskim
2025-04-15 ManpowerGroup Sp. z o.o.
obserwuj ofertę miejsce pracy: Poznań
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed ka...
-
Konsultant / Konsultantka ds. klienta z językami polskim i angielskim
2025-04-16 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Zarządzanie komunikacją z klientami przez telefon, e-mail i chat. Wprowadzanie danych do systemu i rozwiązywanie zgłoszeń. Rozpoznawanie i odpowiadanie na potrzeby klientów. Utrzymanie wysokiej jakości obsługi.