eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 608 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: kierownik
słowa kluczowe: manager
branża: Marketing / Reklama / PR

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Promowane oferty pracy:

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Dni wolne od pracy i kalendarz świąt 2024

    Za niespełna miesiąc Boże Narodzenie. A niektórzy z nas myślą nie tylko o tegorocznych świętach, ale z uwagą śledzą świąteczny kalendarz 2024. Ile wypada dni wolnych od pracy w przyszłym roku? Kiedy możemy zaplanować dłuższy ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Praca w branży IT: znamy najbardziej przyszłościowe specjalizacje

    Branża IT to rynek, który zgłasza nieustające zapotrzebowanie na specjalistów. Podobnie jednak jak dzieje się w innych sektorach i w IT mamy do czynienia z zatrudnieniowymi trendami. Jakie tendencje widoczne są obecnie? Odpowiedzi na to ...

  • Jak wykorzystać LinkedIn do budowy relacji biznesowych i profilu zawodowego?

    Jak wykorzystać LinkedIn do budowy relacji biznesowych i profilu zawodowego?

    LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...