Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
Doradca Klienta z Językiem Duńskim
2025-01-05 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Profesjonalna obsługa klienta (telefon, chat, email). Dokumentowanie interakcji z klientami w systemie CRM. Współpraca w celu poprawy jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Podejście pełne c...
-
Doradca klienta z językiem niderlandzkim
2025-01-05 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Profesjonalna i szybka obsługa klienta przez telefon, czat i email. Dokładne dokumentowanie interakcji z klientami oraz ich rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Bieżąca znajomość oferty p...
-
Techniczny Doradca Klienta z Niemieckim
2025-01-03 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Szczecin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Rozwijanie dogłębnej znajomości platformy klienta. Zapewnianie wsparcia dla klientów przez e-mail, czat i telefon, rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych. Diagnozowanie problemów oprogramowania i rozwiązywanie zaawansowanych...
-
Techniczny doradca klienta z językiem niemieckim
2025-01-02 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Wsparcie klienta przez telefon i email, rozwiązywanie problemów technicznych. Analiza i efektywne rozwiązywanie wyzwań technicznych. Dokładne wprowadzanie danych do systemów firmy. Budowanie i utrzymywanie profesjonalnych relacji z klient...
-
Telefoniczny Doradca klienta
2024-12-28 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Lublin
oferta w kategorii: Sprzedaż
Opis stanowiska: Obsługa połączeń przychodzących dla Klientów polskojęzycznych Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych Diagnozowanie i rozwią...
-
Doradca klienta z językiem polskim
2024-12-24 Concentrix
obserwuj ofertę miejsce pracy: Katowice
oferta w kategorii: Sprzedaż
Szybka i profesjonalna obsługa zapytań klientów (telefon, czat, email). Dokładne dokumentowanie interakcji oraz działań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu podnoszenia jakości obsługi klienta. Aktualizowanie wiedzy o produktach, ...