Kto szuka:
Bank Pocztowy S.A.
Stanowisko:
Doradca Klienta
Lokalizacja:
Wyszków
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami,
- realizacja celów sprzedażowych,
- kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi,
- operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych, finansowych lub telekomunikacyjnych (jeśli nie masz doświadczenia, możesz je zdobyć na stanowisku Młodszego Doradcy Klienta),
- wykształcenie min. średnie,
- silne nastawienie na realizację celów, również tych związanych z własnym rozwojem zawodowym,
- otwartość na ludzi i umiejętność nawiązywania kontaktów.
Firma oferuje:
- pracę w instytucji finansowej z przyjaznym środowiskiem pracy,
- stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym,
- realny wpływ na to, ile zarabiasz (poprzez atrakcyjny system prowizyjny),
- bogaty pakiet benefitów (Pakiet Lux Med, Program MultiSport, Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych, Ubezpieczenia grupowe, Pracowniczy Program Emerytalny, Microsoft Office 365 do prywatnego użytku).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »