eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocławzastępca kierownika oddziału

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

zastępca kierownika oddziału

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

zastępca kierownika oddziału w Wydziale Polityki Społecznej w Oddziale Zabezpieczenia Społecznego

50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi sprawy związane z zapewnieniem odpowiedniej wysokości środków finansowych jednostkom samorządu terytorialnego na zadania w zakresie działów: Rodzina, Administracja rządowa oraz Pozostałe zadania z zakresu polityki społecznej w oparciu o system obiektywnych kryteriów, w celu prawidłowej realizacji zadań Oddziału dotyczących wsparcia dla rodzin
  • nadzoruje rozliczanie dotacji przekazywanych z budżetu Wojewody jednostkom samorządu terytorialnego oraz podmiotom niepublicznym na zadania z zakresu działów: Rodzina, Administracja rządowa oraz Pozostałe zadania z zakresu polityki społecznej oraz sporządzanie sprawozdawczości z realizacji tych zadań, w celu zapewnia prawidłowości wydatkowania środków finansowych
  • nadzoruje realizację zadań wynikających z programów rządowych i resortowych z zakresu wspierania rodziny, w tym sporządzanie sprawozdawczości z realizacji tych zadań, w celu zapewnia odpowiedniej obsługi programów oraz prawidłowości wydatkowania środków finansowych
  • sporządza i aktualizuje zbiorczy miesięczny harmonogram realizacji wydatków oraz harmonogram przekazywania do gmin i samorządu województwa środków finansowych na zadania z zakresu zabezpieczenia społecznego, w celu zapewnienia środków finansowych na realizację zadań
  • monitoruje sprawy prowadzone w zakresie zwrotu dotacji, nadzoruje prowadzone postępowania administracyjne w pierwszej instancji w sprawie zwrotu przez jednostki samorządu terytorialnego dotacji wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem, pobranych w nadmiernej wysokości oraz nienależnie pobranych środków z funduszy celowych, w celu zapewnienia prawidłowego wypełniania obowiązków egzekwowania należności przysługujących Wojewodzie Dolnośląskiemu
  • sprawuje nadzór na dokumentacją wytwarzaną w trakcie realizacji zadań, w celu prawidłowego dokumentowania przebiegu załatwiania spraw oraz gromadzenia i tworzenia dokumentacji
  • kieruje pracą Oddziału Zabezpieczenia Społecznego podczas nieobecności Kierownika Oddziału, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań


Warunki pracy

Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami


Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego
lata w obszarze finansów publicznych lub rachunkowości

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o świadczeniach rodzinnych
  • znajomość ustawy o finansach publicznych
  • znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
  • wymagane kompetencje: umiejętność kierowania zespołem, komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
  • znajomość arkuszy kalkulacyjnych
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-02
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    • osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0227
    • elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej PS/ZS/03/11/2024 ”
    • lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: PS/ZS/03/11/2024 ” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-11-23

    do końca oferty: 55 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    Luka płacowa ciągle ma się dobrze i wiele wskazuje na to, że sytuacja ta nie ma szans na szybką poprawę - jak pisze Allianz w obecnym tempie zniwelowanie różnic w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn zajęłoby 93 lata. I wprawdzie w ...

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

    Od 1 stycznia 2025 r. pracownicy wykonujący swoje obowiązki w godzinach nocnych mogą spodziewać się wyższego dodatku za pracę. Zmiana ta jest związana z podniesieniem w Polsce poziomu minimalnego wynagrodzenia, które od stycznia 2025 roku ...

    W wakacje wszystko zwalnia. Także aktywność zawodowa wyhamowuje. Część pracowników wykorzystuje urlopy wypoczynkowe, więc wydawać by się mogło, że nie jest to dobry czas na szukanie nowej pracy. Jednak zdaniem ekspertów z Manpower ...

    Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...