Kto szuka:
Unique People sp. z o.o.
Stanowisko:
Telefoniczny doradca ds. sprzedaży
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej,
- obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
- obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w pracy w obsłudze klienta (min. rok) lub w sprzedaży (min. pół roku) w contact center,
- płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio-zaawansowanym,
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu,
- wynagrodzenie miesięczne 3 624 zł brutto oraz premie do 500 zł netto,
- pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego,
- brak dress code'u.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »