Kto szuka:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Stanowisko:
Starszy specjalista
Numer referencyjny:
146548
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób
z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax). Praca związana ze stałą obsługą klienta zewnętrznego (instytucje) i z krótkimi terminami realizacji zadań.
Zakres zadań
- analizuje i weryfikuje sprawozdania jednostek budżetowych podległych Wojewodzie
- sporządza łączne miesięczne, kwartalne i roczne sprawozdania budżetowe w części 85/02 w części woj. dolnośląskie - Rb-23, Rb-27, Rb-28, Rb-28NW, Rb-28 Programy, Rb-28 Programy WPR, Rb-28 Programy EU , Rb – EU WPR, Rb-70, RB – Z, RB - N
- wprowadza plan budżetu w układzie zadaniowym oraz decyzje zmieniające plan dla części budżetowej 85/02 do programu operacyjnego oraz weryfikuje w zakresie planu/planu po zmianach dane ujęte w sprawozdaniach jednostek budżetowych podległych Wojewodzie (administracja zespolona)
- analizuje stan zobowiązań i należności jednostek budżetowych podległych wojewodzie (administracja zespolona) oraz przekroczenia planu i zaangażowania budżetu w jednostkach budżetowych
- przeprowadza kontrole finansowe w jednostkach organizacyjnie podległych Wojewodzie (administracja zespolona), w zakresie zgodności danych sprawozdawczych z ewidencją księgową oraz dokumentami źródłowymi
- obsługuje informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa Trezor na poziomie dysponenta trzeciego stopnia i dysponenta głównego – weryfikuje i zatwierdza sprawozdania dysponentów niższego stopnia jako dysponent główny oraz agreguje sprawozdania łączne w części 85/02
- sporządza na poziomie dysponenta części budżetowej sprawozdania budżetowe w układzie zadaniowym w programie Buza
- weryfikuje otrzymane dane oraz sporządza informacje w zakresie zatrudniania i wynagradzania członków korpusu służby cywilnej
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w obszarze rachunkowości
- znajomość ustawy o rachunkowości - prowadzenia ksiąg rachunkowych i inwentaryzacja
- znajomość ustawy o finansach publicznych – wykonywanie ustawy budżetowej, wykonanie budżetu środków europejskich, przeznaczenie wydatków budżetu państwa oraz zasady gospodarowania środkami publicznymi
- znajomość rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej – terminy i zasady sporządzania sprawozdań budżetowych
- wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »