eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocław › Starszy referent

Kto szuka:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Stanowisko:

Starszy referent

Numer referencyjny:

139029

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w systemie pracy dziennej wynoszącej 8 godzin

Zakres zadań

  • przygotowuje dokumentację związaną z organizacją i przeprowadzaniem postępowań przetargowych dotyczących zakupów sprzętu i usług teleinformatyki
  • wykonuje czynności związane z obsługą platformy zakupowej Open Nexus w zakresie postępowań prowadzonych przez Wydział Teleinformatyki
  • prowadzi rejestr wydatków rzeczowych oraz planu postępowań przetargowych w ramach środków finansowych pozostających w dyspozycji Wydziału Teleinformatyki
  • nadzoruje wykonanie i uczestniczy w odbiorach umów i zamówień teleinformatycznych realizowanych na rzecz jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego
  • redaguje treści umów, zamówień oraz zleceń na zakup usług sprzętu i materiałów teleinformatycznych
  • prowadzi rejestr i przestrzega terminów zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umów i zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości
  • prowadzi rejestr potrzeb jednostek Policji woj. dolnośląskiego w zakresu konieczności dokonywania zakupów sprzętu, materiałów i usług teleinformatycznych
  • dokonuje analiz realizowanych wydatków i porównuje je z przydzielonymi limitami finansowymi informując kierownictwo Wydziału Teleinformatyki o stopniu wykorzystania limitów w stosunku do upływu czasu w ciągu roku

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w komórkach finansowych, księgowych lub w administracji publicznej
  • wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów pokrewnych
  • znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji
  • znajomość zasad pracy kancelaryjnej w administracji
  • znajomość obsługi programu typu MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • udokumentowana umiejętność obsługi programu MS OFFICE
  • wiedza z zakresu fakturowania towarów i usług
  • umiejętności sporządzania specyfikacji sprzętu komputerowego z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
  • doświadczenie zawodowe: umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Główny specjalista Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-18

do końca oferty: 2 dni

pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady