Kto szuka:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Stanowisko:
Starszy referent
Numer referencyjny:
139029
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
zadania realizowane w warunkach pracy biurowej, w systemie pracy dziennej wynoszącej 8 godzin
Zakres zadań
- przygotowuje dokumentację związaną z organizacją i przeprowadzaniem postępowań przetargowych dotyczących zakupów sprzętu i usług teleinformatyki
- wykonuje czynności związane z obsługą platformy zakupowej Open Nexus w zakresie postępowań prowadzonych przez Wydział Teleinformatyki
- prowadzi rejestr wydatków rzeczowych oraz planu postępowań przetargowych w ramach środków finansowych pozostających w dyspozycji Wydziału Teleinformatyki
- nadzoruje wykonanie i uczestniczy w odbiorach umów i zamówień teleinformatycznych realizowanych na rzecz jednostek Policji garnizonu dolnośląskiego
- redaguje treści umów, zamówień oraz zleceń na zakup usług sprzętu i materiałów teleinformatycznych
- prowadzi rejestr i przestrzega terminów zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umów i zabezpieczeń z tytułu gwarancji jakości
- prowadzi rejestr potrzeb jednostek Policji woj. dolnośląskiego w zakresu konieczności dokonywania zakupów sprzętu, materiałów i usług teleinformatycznych
- dokonuje analiz realizowanych wydatków i porównuje je z przydzielonymi limitami finansowymi informując kierownictwo Wydziału Teleinformatyki o stopniu wykorzystania limitów w stosunku do upływu czasu w ciągu roku
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w pracy w komórkach finansowych, księgowych lub w administracji publicznej
- wiedza z zakresu ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów pokrewnych
- znajomość i umiejętność stosowania ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych
- umiejętność analitycznego myślenia oraz syntezy informacji
- znajomość zasad pracy kancelaryjnej w administracji
- znajomość obsługi programu typu MS Office
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne
- udokumentowana umiejętność obsługi programu MS OFFICE
- wiedza z zakresu fakturowania towarów i usług
- umiejętności sporządzania specyfikacji sprzętu komputerowego z uwzględnieniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
- doświadczenie zawodowe: umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »