Kto szuka:
Politechnika Wrocławska
Stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi nieruchomości
Numer referencyjny:
SP/DZM/13/2025
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę spraw związanych z majątkiem własnym Uczelni oraz innych spraw będących w gestii Dyrektora Administracyjnego.
- udział w postępowaniach dotyczących najmu nieruchomości,
- udział w postępowaniach dotyczących sprzedaży i najmu ruchomości i nieruchomości,
- rozliczanie podatku od nieruchomości i pokrewnych,
- obsługa umów obowiązujących w ramach Pionu Dyrektora Administracyjnego,
- dekretowanie i wystawianie faktur i ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych w systemie księgowym,
- redagowanie pism, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów oraz prezentacji na potrzeby Dyrektora Administracyjnego,
- udział w postępowaniach dotyczących służebności przesyłu na rzecz Uczelni,
- opracowywanie informacji i raportów dla władz Uczelni oraz instytucji zewnętrznych (MNiSzW, Urząd Wojewódzki, Urząd Miasta, PiP i inne),
- przygotowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi na Uczelni regulaminami i zarządzeniami,
- przygotowanie projektów procedur, regulaminów i unormowań dotyczących obszaru działań Dyrektora Administracyjnego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- wykształcenie min. średnie,
- min. 2 –letnie doświadczenie zawodowe, mile widziane na podobnym stanowisku,
- znajomość przepisów z zakresu: postępowania administracyjnego, zamówień publicznych, prawa cywilnego, gospodarki nieruchomościami,
- znajomość MS Office (Excel, Word, Power Point),
- wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne: komunikacji, współpracy, adaptacji,
- samodzielność,
- zaangażowanie,
- wysoka kultura osobista.
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność samodzielnego proponowania rozwiązań,
- umiejętność działania pod presją czasu,
- doświadczenie w pracy w zintegrowanych systemach informatycznych, przede wszystkim TETA.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, z pensją zawsze na czas, trzyskładnikowe wynagrodzenie: wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wieloletnią pracę (3-20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od posiadanego stażu pracy),
- pakiet benefitów (13-ta pensja, dofinansowanie do wypoczynku pracownika i członków rodziny, preferencyjne pożyczki, ubezpieczenia grupowe),
- przestrzeganie zasady work-life balance (praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30-15.30),
- atrakcyjny system szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych (dofinansowanie kursów językowych i studiów, certyfikowanych szkoleń specjalistycznych, zajęcia sportowe),
- możliwość udziału w konferencjach i spotkaniach z naukowcami,
- możliwość zaangażowania w inicjatywy charytatywne i działania integracyjne (m.in. Bieg Rektora, Bieg Firmowy, Impreza Mikołajowa)
- atrakcyjną lokalizację w centrum miasta.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »