Kto szuka:
Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dla naszego klienta międzynarodowego klienta poszukujemy kandydatów chętnych na dołączenie do zespołu jako:
Specjalista ds. technicznej obsługi klienta z j. niemieckim!
Główne obowiązki:
- Techniczne wsparcie klienta w języku niemieckim (telefon, mail, chat),
- Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych klientów,
- Bieżące monitorowanie oraz przetwarzanie przychodzących zapytań,
- Współpraca z innymi zespołami firmy.
Wymagania:
- Doświadczenie w technicznym wsparciu klienta, podobnym obszarze lub chęć do rozwoju w tym kierunku,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego (min. B2/C1),
- Silne umiejętności interpersonalne, rozwiązywania problemów,
- Zainteresowanie nowymi technologiami i wiedza systemowa.
Oferta:
- Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie,
- Dofinansowanie zajęć sportowych,
- Szkolenia wewnętrzne oraz wdrożenia,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku,
- Dodatkowe benefity pozapłacowe.
GI Group Poland is acting as an Employment Agency in relation to this vacancy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »