eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. Reklamacji i Należności

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. Reklamacji i Należności

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Zadania:

  • Zarządzanie procesem Customer Issue Resolution: obsługa rozliczeń, windykacji i reklamacji klientów, w tym sporów, zwrotów i korekt, zapewniając terminowe płatności i krótkie cykle reklamacyjne
  • Współpraca z klientami i zespołami wewnętrznymi (np. dział jakości) w celu rozwiązywania zaległych i spornych rachunków
  • Samodzielne prowadzenie działań windykacyjnych zgodnie z obowiązującymi zasadami i procedurami kredytowymi poprzez kontakt telefoniczny i e-mailowy
  • Obsługa i analiza wrażliwych danych finansowych
  • Korzystanie z systemów SAP i Salesforce oraz aktualizowanie wiedzy w zakresie ich obsługi
  • Prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników oraz udział w inicjatywach usprawniających procesy w dziale

Wymagania:

  • Min. 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, finansach, łańcuchu dostaw lub sprzedaży
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
  • Znajomość programów SAP i/lub Salesforce
  • Wykształcenie wyższe
  • Umiejętność pracy zespołowej, determinacja i nastawienie na realizację celów
  • Zorientowanie na klienta – umiejętność analizy jego potrzeb i przekładania ich na konkretne działania
Oferta:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową na 12-18 miesięcy
  • Zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Możliwość pracy hybrydowej (kilka dni pracy z biura w miesiącu)
  • Praca na pełen etat pon-pt w godzinach 8:00-16:00
  • Atrakcyjne wynagrodzenie zależne od doświadczenia i umiejętności
  • Pakiet benefitów (karta MultiSport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie)

Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-05-05

do końca oferty: 53 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Trwają intensywne działania nad projektem ustawy o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Ustawa ma wdrożyć do polskiego prawa unijną dyrektywę w sprawie adekwatnych wynagrodzeń minimalnych w Unii Europejskiej. Polska jak i inne kraje ...

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

W niniejszym artykule sprawdziliśmy, jak na rynku pracy radzą sobie absolwenci największych polskich uniwersytetów ekonomicznych.

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...