Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi Klientów strategicznych
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zapewnienie wysokiej jakości obsługi Klientów strategicznych w zakresie dedykowanej obsługi,
- Identyfikowanie zagrożeń i odchyleń w procesach operacyjnych oraz wdrażanie skutecznych rozwiązań,
- Dążenie do maksymalnej satysfakcji Klienta, zapewniając płynność i efektywność obsługi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze Klienta (warunek konieczny),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Wykształcenie min. średnie (mile widziane w zakresie logistyki),
- Samodzielność w podejmowaniu decyzji oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Mile widziane:
- Znajomość systemów takich jak STAR, Softsped, DB Connect, Dispatch.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Pracę zdalną lub hybrydową w godzinach 8:00-16:00,
- Umowę o pracę z wynagrodzeniem podstawowym oraz premią miesięczną,
- Możliwości rozwoju zawodowego, w tym udział w projektach, szkoleniach i kursach,
- Dostęp do bogatego pakietu socjalnego, w tym opieki medycznej, karty Multisport i ubezpieczenia na życie,
- Program emerytalny PPE oraz dofinansowanie do nauki.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »