Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń przychodzących i aktywna sprzedaż usług,
- Przygotowywanie ofert dopasowanych do potrzeb klientów,
- Wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (B2),
- Doskonałe umiejętności sprzedażowe,
- Otwartość i swoboda w komunikacji przez e-mail, czat oraz telefon,
- Zadaniowe podejście do rozwiązywania problemów.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę lub elastyczną umowę zlecenie,
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Praca zdalna lub w biurze w Lublinie,
- Pakiet benefitów,
- Szkolenia oraz program rozwoju kariery.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...
Z okazji Dnia Matki, Zakład Ubezpieczeń Społecznych przypomina, na jakie wsparcie z ZUS mogą liczyć ubezpieczone mamy.
Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lutym 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,9% wyższe r/r i wyniosło 8613,14 zł brutto.
Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...