eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę tymczasową
  • Pracę w zgranym zespole i zaawansowane szkolenie stanowiskowe
  • Pracę w trybie hybrydowym z biura we Wrocławiu (2 dni w tygodniu praca w biurze, 3 dni pracy zdalnej)
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
  • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego
  • Zaawansowana znajomość MS Excel
  • Mile widziane wcześniejsze doświadczenie w pracy w finansach lub księgowości
  • Dbałość o szczegóły
  • Samodzielność w pracy

Zadania:

  • Zarządzanie złożonymi procesami operacyjnymi, w tym wymaganiami Automated Licence Distribution, ofertami, koordynacją transakcji, przetargami, fakturami dostawców i raportowaniem sprzedaży
  • Kontakt z klientami
  • Wspieranie i zarządzanie prawnie zatwierdzoną dokumentacją
  • Rozwiązywanie problemów biznesowych i wprowadzanie usprawnień procesów
  • Zarządzanie prognozą sprzedaży
  • Realizacja zadań związanych z finansowaniem i rezerwacjami
  • Monitorowanie płatności dla dostawców i realizacji celów wolumenowych
  • Współpraca z działem sprzedaży i zarządzanie relacjami z resellerami


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-10-11

do końca oferty: 58 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Jeżeli z jakichś powodów nie jesteśmy w stanie samodzielnie załatwić spraw w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, możemy udzielić pełnomocnictwa innej osobie. Kogo możemy upoważnić do reprezentowania nas? Jak to zrobić? Jakich spraw ...

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12% wyższe r/r i wyniosło 8408,79 zł brutto.

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...