Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie zamówieniami klientów oraz ich kontami,
- Błyskawiczne rozwiązywanie problemów oraz świadczenie wsparcia,
- Utrzymanie wysokiej jakości danych i skracanie czasów reakcji,
- Monitoring i realizacja zadań zgodnie z ustalonymi celami SLA,
- Współpraca z zespołem w celu ciągłego doskonalenia procesów obsługi oraz technicznych,
- Proaktywne szukanie rozwiązań.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (licencjat lub wyższy),
- Minimum 1-2 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowane B2B,
- Doskonała znajomość języka angielskiego (minimum B2),
- Umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania priorytetami,
- Doświadczenie w pracy z systemami SAP/ Salesforce.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
- Bogaty pakiet benefitów, w tym kartę MultiSport, Medicover i ubezpieczenie na życie,
- Możliwości rozwoju i awansu w dynamicznie rozwijającym się międzynarodowym środowisku.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »