eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławSpecjalista ds. funduszy marketingowych

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. funduszy marketingowych

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!

Oferujemy:

  • Pracę w międzynarodowej firmie z branży IT
  • Umowę o pracę tymczasową
  • Pracę w trybie hybrydowym (1-2 dni pracy z biura we Wrocławiu)
  • Bogaty pakiet benefitów ManpowerGroup: dostęp do karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, platformy MyBenefit oraz programu rabatowego ManpowerGroup Premium ze zniżkami na produkty i usługi wielu firm, sklepów, obiektów sportowych, teatrów i restauracji

Wymagania:

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 – warunek konieczny
  • Minimum roczne doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Wykształcenie wyższe 
  • Znajomość MS Excel (m.in. znajomość funkcji: tabele przestawne, vlookup/hlookup, filtrowanie)
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań
  • Dbałość o szczegóły

Zadania:

Administrowanie danymi marketingowymi wskazanych klientów w regionie EMEA:
  • Rejestrowanie wniosków o aprobatę reklamy i wniosków o refundację kosztów reklam zgodnie z przyjętą procedurą
  • Identyfikowanie mankamentów we wnioskach składanych przez klientów, aktywne wyszukiwanie rozwiązań i udoskonaleń dla kampanii reklamowych
  • Informowanie klienta na bieżąco o stanie prac nad rozpatrzeniem składanych przez niego wniosków
  • Udział w cyklicznych spotkaniach z partnerami i przedstawicielami klienta
  • Koordynacja działań z zakresu marketingu partnerskiego, w tym rozliczaniem kampanii marketingowych z partnerami i dystrybutorami w poszczególnych kanałach marketingowych


Oferta dotyczy pracy tymczasowej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-21

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Administracja biurowa

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

Od 7 czerwca 2026 roku maja zacząć obowiązywać nowe przepisy dotyczące przejrzystości płac. Firmy zatrudniające ponad 50 osób będą musiały udostępniać dane o wynagrodzeniach, a te powyżej 100 pracowników dodatkowo raportować ...