eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocław › Specjalista do spraw sprzedaży w contact center

Kto szuka:

Unique People sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista do spraw sprzedaży w contact center

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twój zakres obowiązków:
  • obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
  • obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
  • obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
  • obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
  • realizacja celów sprzedażowych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Nasze wymagania:
  • doświadczenie w pracy w sprzedaży pół roku bądź w obsłudze klienta min. rok (warunek konieczny),
  • płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
  • obsługa komputera,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
  • wykształcenie min. średnie,
  • możliwość pracy w trybie zmianowym 7-12 i/lub 15-20.

Firma oferuje:

To oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu,
  • atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie,
  • pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
  • możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
  • profesjonalny onboarding,
  • wsparcie przełożonego,
  • brak dress code'u.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-06-28

do końca oferty: 22 dni

pracodawca: Unique People sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady