Kto szuka:
Unique People sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista do spraw sprzedaży w contact center
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej w ruchu przychodzącym i wychodzącym,
- obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat,
- obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii,
- obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, aktualizacja danych w systemach,
- realizacja celów sprzedażowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w pracy w sprzedaży pół roku bądź w obsłudze klienta min. rok (warunek konieczny),
- płynna znajomość języka polskiego w komunikacji pisanej i mówionej,
- obsługa komputera,
- znajomość pakietu MS Office na poziomie średnio zaawansowanym,
- wykształcenie min. średnie,
- możliwość pracy w trybie zmianowym 7-12 i/lub 15-20.
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze ⅝ etatu,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie,
- pracę w biurze w samym sercu Wrocławia,
- możliwości rozwoju w największym call center w Polsce,
- profesjonalny onboarding,
- wsparcie przełożonego,
- brak dress code'u.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »