Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
specjalista
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
specjalista do spraw planowania, zamawiania i rozliczania gospodarki materiałów pędnych i smarów w Sekcji I w Wydziale Transportu
50-040 Wrocław ul. Podwale 31-33
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- planuje, opracowuje i przygotowuje dokumentację niezbędną do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego na zakup materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu do gospodarki tego rodzaju asortymentu. Udział w postępowaniach przetargowych w tym zakresie
- realizuje procedurę zakupów w zakresie materiałów pędnych i smarów w oparciu o Prawo Zamówień Publicznych oraz inne przepisy także przy wykorzystaniu innych narzędzi (platform zakupowych) zgodnie z regułami zasadności, legalności i celowości
- sprawdza, nadzoruje i koordynuje realizację umów zawartych przez KWP we Wrocławiu dotyczących gospodarowania materiałami pędnymi i smarami
- prowadzi ewidencję postępowań szkodowych w zakresie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami czy sprzętu służącego do jego obsługi (z wyłączeniem szkód transportowych w pojazdach służbowych). Nadzoruje ww. postępowania szkodowe w jednostkach garnizonu dolnośląskiego oraz prowadzi je w komórkach organizacyjnych KWP we Wrocławiu
- opracowuje i weryfikuje służbową dokumentacje planistyczną, sprawozdawczą, analityczną w zakresie gospodarowania materiałami pędnymi i smarami
- sprawdza i opisuje pod względem merytorycznym faktury dotyczące wydatków pochodzących ze środków finansowych CBŚP, BSWP, CBZC, KWP i KMP/KPP będących w dyspozycji Wydziału Transportu na potrzeby zakupu materiałów pędnych i smarów garnizonu dolnośląskiego
- zapewnia sprawne funkcjonowanie oprogramowania informatycznego oraz sprzętu służbowej stacji paliw KWP we Wrocławiu
- przygotowuje projekty przepisów wewnętrznych regulujących zasady gospodarowania materiałami pędnymi i smarami
Warunki pracy
- praca kancelaryjno-biurowa oraz koordynacyjno-nadzorcza w obiektach siedziby urzędu
- okresowo praca poza siedzibą urzędu (wyjazdy), kontakt z instytucjami publicznymi oraz podmiotami gospodarczymi
- realizowanie nadzoru wewnętrznego w siedzibach terenowych urzędu
- praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym
- narzędzia pracy: komputer-praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie; telefon; fax
- ograniczona możliwość poruszania się dla osób niepełnosprawnych w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych (budynek dwukondygnacyjny) – brak windy
- w miejscu realizacji codziennych zadań służbowych brak toalet przystosowanych dla inwalidów
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
W aplikacji kandydaci powinni wskazać numer ogłoszenia o naborze. Wysokość wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik kwoty bazowej 2,0235 co stanowi kwotę 5 318,85 zł brutto, plus dodatekz tytułu wysługi lat.
O zakwalifikowaniu, niezakwalifikowaniu, sposobie rozpatrzenia aplikacji oraz zakończenia naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną, w związku z tym w dokumentach należy podać adres poczty elektronicznej/e-mail. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne określone w ogłoszeniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (telefonicznie w przypadku braku adresue-mailowego) o terminie i miejscu przeprowadzenia kolejnych etapów naboru oraz o stosowanych technikach (metodach) selekcji (np. test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna, zadanie praktyczne).
Uwaga! Weryfikacja spełnienia przez kandydatów wymagań formalnych dokonywana jest poprzez kryterium kompletności i terminowości, na podstawie dokumentów wymienionych w części „Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)”. W związku z tym należy zwrócić uwagę, że kompletne oferty to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
Aplikacje niekompletne, nie zawierające wskazanych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń opatrzonych własnoręcznym podpisem kandydata lub złożone/nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane. Aplikacje można przesyłać tradycyjną drogą pocztową (znaczenie ma data stempla pocztowego) lub składając w Punkcie Obsługi Interesanta KWP we Wrocławiu. Do udziału w naborze zachęca się osoby niepełnosprawne. KWP we Wrocławiu nie ponosi odpowiedzialności za treść ogłoszeń o prowadzonych naborach, publikowanych w komercyjnych portalach internetowych lub innych źródłach informacji o podobnym charakterze. Dodatkowe informacje na temat naboru można uzyskać pod 478******.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w obszarze administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętności analityczne, rzetelność, dokładność, bardzo dobra znajomość programów komputerowych Word, Excel, komunikatywność, umiejętność współpracy, kultura osobista
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.”
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-03
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty można przesyłać drogą pocztową na adres:
Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Kadr ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław lub składać osobiście-za potwierdzeniem odbioru-w siedzibie KWP we Wrocławiu–wejście od ul. Podwale 31-33 od poniedziałku do piątku między g.8.00 a 15.00
lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /37t00alni2/skrytka lub /37t00alni2/SkrytkaESP
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »