eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocławsamodzielny referent

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

samodzielny referent

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Urząd Statystyczny we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

samodzielny referent do spraw archiwalnych w Wydziale Organizacji i Rejestrów

50-950 Wrocław ul. Oławska 31

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • Porządkuje i opracowywuje zasób archiwalny w Urzędzie zgodnie z zasadami Instrukcji Kancelaryjnej, Instrukcji Archiwalnej, Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt oraz w Systemie Elektronicznego Obiegu Dokumentów (SEOD), w tym sporządza spisy zdawczo-odbiorcze, przyjmuje dokumenty do archiwum zakładowego, brakuje dokumenty, tworzy raporty, przekazuje dokumentację do Archiwów Państwowych, obsługuje eArchiwum.
  • Analizuje i przedkłada do akceptacji kierownikowi wydziału harmonogramy wewnętrzne badań statystycznych.
  • Przeprowadza czynności kontrolne zgodnie z "Zasadami i trybem prowadzenia kontroli wewnętrznej w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu" oraz opracowywuje protokoły z przeprowadzonych kontroli.
  • Zastępuje koordynatora czynności kancelaryjnych w ramach obługi Systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów.


Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: - obsługa komputera powyżej 4 godzin, - praca administracyjno-biurowa.


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: - praca przy komputerze, - oświetlenie naturalne i sztuczne, - budynek posiada dwie windy, - drzwi odpowiedniej szerokości dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, - wejście do budynku bez barier architektonicznych, - odpowiednio dostosowana 1 toaleta dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. 



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.

List motywacyjny i wymagane oświadczenia muszą być opatrzone datą i własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata.


Po przeprowadzonym naborze niezwłocznie zostanie upowszechniona informacja o wyniku naboru przez umieszczenie jej w miejscu powszechnie dostępnym w siedzibie Urzędu, w Biuletynie Informacji Publicznej Głównego Urzędu Statystycznego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 713******.


Urząd Statystyczny we Wrocławiu wprowadził wewnętrzną procedurę dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, która określa zasady i tryb zgłaszania przez sygnalistów naruszeń prawa oraz podejmowania działań następczych w Urzędzie Statystycznym we Wrocławiu.


Zgłoszenia sygnalistów są przyjmowane:


1) pocztą elektroniczną na adres mailowy: Sygnalista_USWRO@stat.gov.pl;


2) pisemnie, w zamkniętej kopercie opatrzonej napisem „zgłoszenie nieprawidłowości”, umieszczonej w kolejnej, zamkniętej kopercie, przekazane:


a) przesyłką pocztową na adres korespondencyjny Urzędu: Urząd Statystyczny we Wrocławiu, ul. Oławska 31, 50-950 Wrocław,


b) do sekretariatu Urzędu lub pozostawione na portierni siedziby Urzędu lub jego oddziałów;


3) ustnie, pracownikowi do spraw przyjmowania zgłoszeń:


a) osobiście, podczas bezpośredniego spotkania - na wniosek sygnalisty, zorganizowanego w terminie 14 dni od dnia otrzymania wniosku,


b) telefonicznie, pod numerem tel. 71 3716 308 lub za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r., poz. 344 z późn. zm.) czyli komunikatora Skype for Business używanego w jednostkach służb statystyki publicznej.


Zgłoszenia anonimowe nie są rozpatrywane.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy

doświadczenia zawodowego
: do 1 roku w obszarze zagadnień archiwalnych

pozostałe wymagania niezbędne:

  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny i precyzyjny
  • Łatwość komunikacji
  • Wysoka kultura osobista
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe



Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-10
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Urząd Statystyczny we Wrocławiu,
Wydział Kadr i Szkolenia,
50-950 Wrocław,
ul. Oławska 31, pok. nr 501.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-29

do końca oferty: 57 dni

pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Od wielu lat słyszymy o work-life balance, widzimy olbrzymie zmiany w podejściu do życia i wykonywanego zawodu. Nie chcemy już tylko pracować bez celu, dbamy o nasz organizm bardziej niż kiedykolwiek. Chcemy też dbać o naszą psychikę. 8 ...

Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Od 1 września 2024 r. wchodzą w życie zmiany przepisów w Karcie Nauczyciela. Dzięki temu więcej nauczycieli będzie mogło skorzystać z wcześniejszej emerytury i świadczenia kompensacyjnego.

Grafton Recruitment przedstawia wyniki raportu "Wynagrodzenia w sektorze bankowym". Autorzy opracowania pochylili się zarówno nad kwestią pensji w bankowości, poszukując odpowiedzi na pytanie "ile zarabia się w banku", jak i nad stanem ...