Kto szuka:
Trakcja S.A.
Stanowisko:
Prawnik w Zespole Umów
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Bieżące doradztwo i wsparcie Dyrekcji Kontraktów przy negocjowaniu warunków umów podwykonawczych oraz innych umów niezbędnych na potrzeby bieżącej realizacji Kontraktów.
- Opracowywanie warunków umów podwykonawczych oraz innych umów na potrzeby bieżącej realizacji Kontraktów.
- Bezpośredni kontakt z podwykonawcami oraz innymi kontrahentami.
- Prowadzenie sprawozdawczości w zakresie wykonywanych zadań oraz prowadzenie archiwizacji przygotowanej dokumentacji.
- Współpraca z pozostałymi działami Spółki w zakresie niezbędnym do wykonywania ww. obowiązków.
- Wsparcie wewnętrznych działów Spółki w zakresie zagadnień związanych z prawem zamówień publicznych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie wyższe prawnicze.
- Ukończona aplikacja radcowska lub adwokacka.
- Doświadczenie w obsłudze prawnej w zakresie opiniowania, opracowywania umów na potrzeby realizacji kontraktów infrastrukturalnych – preferowane dwuletnie.
- Znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC, prawa cywilnego i prawa zamówień publicznych.
- Umiejętność analitycznego myślenia i praktycznego podejścia do rozwiązywania problemów.
- Wysoka kultura osobista, terminowość wykonywania powierzonych zadań i umiejętność pracy pod presją czasu.
Firma oferuje:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
- Pracę przy inspirujących i różnorodnych projektach.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy zgodnie z preferencjami pracownika.
- Szeroki wachlarz świadczeń socjalnych (m.in. wczasy pod gruszą, bony okolicznościowe, dofinansowanie sportu i edukacji w ramach Kafeterii).
- Prywatna opieka medyczna z możliwością objęcia całej rodziny.
- Zniżka na bilety kolejowe w wysokości 90%.
- Szkolenia branżowe i współpraca z ekspertami.
- Atrakcyjne nagrody finansowe za polecenie pracowników (w wysokości 500-5000 zł brutto).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »