Kto szuka:
Work & Profit
Stanowisko:
Pracownik sektora obsługi klienta w markecie budowlanym Wrocław
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Założona w 2001 Agencja Pracy Tymczasowej, Agencja Pośrednictwa Pracy i Doradztwa Personalnego Work & Profit jest obecnie jedną z największych niezależnych polskich agencji zatrudnienia. W ciągu wielu lat naszej działalności daliśmy pracę przeszło 50 000 pracowników w całym kraju. Skutecznie znajdujemy pracowników dla największych firm, jak również małych rodzinnych przedsiębiorstw w Polsce. Agencja jest wpisana pod nr 396 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia.
Obecnie dla naszego Klienta, poszukujemy osób do pracy na stanowisko:
PRACOWNIK SEKTORA OBSŁUGI KLIENTA W MARKECIE BUDOWLANYM
LOKALIZACJA: Wrocław
Zakres obowiązków
- Obsługa klienta
- Obsługa kasy fiskalnej
- Dbanie o porządek na stanowisku pracy
- Obsługa terminala płatniczego
Wymagamy:
- Ukończone 18 lat
- Chęć do pracy, sumienność
- Dyspozycyjność do pracy zmianowej
- Brak przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia pracy
Oferujemy:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Atrakcyjne wynagrodzenie 38,00 zł brutto/h
- Bezpłatne pakiety szkoleń
- Obsługę administracyjną on-line - dostęp do swojego konta, dzięki któremu wszystkie formalności załatwiasz bez konieczności wychodzenia z domu
- Profesjonalne wsparcie Koordynatora
- Możliwość stałej współpracy
- Strefę licytacji z atrakcyjnymi nagrodami dla pracowników
Prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego lub o kontakt telefoniczny pod numerem:
576******
Administratorem danych jest Work&Profit Sp. zo.o. z siedzibą w Bielsku-Białej. Z administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email, formularz kontaktowy pod adresem www.workprofit.pl, telefonicznie pod numerem 33 816 64 09 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Pełną treść Klauzuli znajdzie Pan/Pani pod adresem: https://www.workprofit.pl/klauzula-informacyjna.html
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »