Kto szuka:
Urząd Miejski Wrocławia
Stanowisko:
Pracownik do spraw osiedli
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Wymagania stawiane pracownikowi:
- współpraca w zakresie osiedli, w tym:
- koordynowanie współpracy w zakresie rozwoju osiedli pomiędzy przewodniczącymi zarządów osiedli a komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia i miejskimi jednostkami organizacyjnymi
- współpraca z przedstawicielami społeczności lokalnych w zakresie rozwoju osiedli
- gromadzenie i upowszechnianie wiedzy na temat wrocławskich osiedli
- współpraca z Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego
- działania związane z realizacją inwestycji na osiedlach, w tym:
- monitorowanie stanu realizacji Wrocławskiego Budżetu Obywatelskiego, Funduszu Osiedlowego oraz inwestycji
- monitorowanie zapotrzebowania na remonty i udział w przeglądach gwarancyjnych siedzib Rad Osiedli
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie udzielania informacji przewodniczącym zarządów osiedli o stanie realizacji inwestycji
- działania związane z realizacją projektów społecznych na osiedlach, w tym:
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego Wrocławia i miejskimi jednostkami organizacyjnymi w zakresie wdrażania projektu Centrów Aktywności Lokalnej
- monitorowanie stanu realizacji projektów społecznych
- udzielanie informacji przewodniczącym zarządów osiedli o stanie realizacji projektów na osiedlach
- organizacja spotkań, szkoleń i konsultacji społecznych, w tym:
- informowanie społeczności lokalnej o planowanych i organizowanych konsultacjach społecznych oraz innych działaniach partycypacyjnych realizowanych przez Urząd Miejski Wrocławia i miejskie jednostki organizacyjne
- moderacja spotkań
- współpraca z Wrocławskim Centrum Rozwoju Społecznego w zakresie organizacji szkoleń dla radnych osiedlowych
- obsługa administracyjno-organizacyjna, w tym:
- tworzenie i aktualizacja baz danych
- sporządzanie sprawozdań, informacji i analiz
- archiwizacja dokumentów.
Miejsce pracy:
budynki Urzędu - al. Marcina Kromera 44, 51-163 Wrocław, ul. Gabrieli Zapolskiej 4, 50-032 Wrocław, plac Nowy Targ 1-8, 50-141 Wrocław, Rynek 13, 50-101 Wrocław.
- praca stacjonarna, przy stanowisku komputerowym powyżej 4 godzin dziennie
- praca w terenie
- stanowisko pracy nie jest dostosowane do potrzeb osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim.
I-II kwartał 2025 r.
Firma oferuje:
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się obywatele Unii Europejskiej oraz obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe
- znajomość ustawy o samorządzie gminnym
- znajomość ustawy o finansach publicznych
- znajomość ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
- znajomość Statutu Wrocławia
- znajomość Statutu Osiedla
- umiejętność czytania projektów architektonicznych i map GIS
- obsługa pakietu Microsoft Office.
- doświadczenie zawodowe: w zakresie współpracy z jednostkami pomocniczymi gminy w jednostkach samorządu terytorialnego
- umiejętność przygotowywania oraz redagowania pism, raportów i opracowań
- wiedza z zakresu działalności jednostek pomocniczych gminy
- wiedza z zakresu polityki społecznej
- wiedza z zakresu organizowania społeczności lokalnych
- znajomość tematyki dotyczącej zarządzania projektami
- znajomość języka angielskiego
- umiejętność publicznego wypowiadania się, planowanie i organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu styczniu 2025 roku wyniósł poniżej 6%.
- list motywacyjny, opatrzony własnoręcznym podpisem
- kwestionariusz osobowy, zgodnie z załączonym wzorem, opatrzony datą i własnoręcznym podpisem
- kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie
- kopia dokumentu potwierdzająca znajomość języka polskiego (dotyczy osób nieposiadających obywatelstwa polskiego)
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, opatrzone własnoręcznym podpisem
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, opatrzone własnoręcznym podpisem
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »