Kto szuka:
EACTIVE #wiemyjak
Stanowisko:
Performance Marketing Specialist
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Szukamy osoby z Wrocławia lub okolic. Oferujemy umowę o pracę i pracę w formie zdalnej. Nasze biuro mieści się we Wrocławiu. Możesz powiedzieć, że Google i Facebook Ads to Twoja pasja? Lubisz testować nowe rozwiązania, potrafisz myśleć analitycznie i masz zmysł marketingowca? Nasz zespół składa się z doświadczonych specjalistów z certyfikatami Google Ads, Meta i Allegro Ads. Mamy case study, które dotarły do finałów Global i European Search Awards. Współpracujemy zarówno z dużymi, średnimi, jak i małymi firmami, więc każdy znajdzie u nas coś dla siebie.
- chcesz samodzielnie decydować o strategii działania i tworzyć kampanie, które mają realny wpływ na wyniki klienta,
- uważasz, że AI w Performance marketingu nie jest zagrożeniem a szansą do rozwoju.
Jesteśmy pewni, że Twoje doświadczenie i entuzjazm mogą znacząco przyczynić się do dalszego wspólnego rozwoju – zarówno Twojego, jak i naszej firmy! Nie zwlekaj, możliwe, że czekamy na Ciebie!
Wymagania stawiane pracownikowi:
- planowanie, realizację i optymalizację kampanii Google Ads, Facebook Ads, Microsoft Ads, LinkedIn Ads oraz Allegro Ads;
- realizację celów biznesowych Klienta;
- współpracę z Klientem;
- przeprowadzanie analiz z pomocą Google Analytics 4;
- tworzenie raportów z efektów działań;
- testowanie kolejnych platform reklamowych.
- oferta dla osób z Wrocławia i okolic;
- dobra znajomość Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics 4 – warunek konieczny;
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- ciekawość i chęć rozwoju;
- zdolności marketingowe;
- umiejętność logicznego i analitycznego myślenia;
- skuteczność w działaniu, dokładność, sumienność;
- samodzielność i dobra organizacja pracy;
- angielski na B1/B2;
- w przypadku pracy zdalnej w pełnym wymiarze wymagana jest minimalna prędkość Internetu na poziomie 15 Mbps (taki poziom umożliwia wygodną pracę); minimalną prędkość Twojego Internetu możesz sprawdzić tutaj: Speedtest od Ookla – globalny test prędkości łącza szerokopasmowego.
- znajomość Google Tag Managera;
- znajomość systemów reklamowych Microsoft Advertising, Allegro Ads, Tik Tok Ads, Pinterest Ads, LinkedIn Ads;
- doświadczenie w pracy agencyjnej;
- udokumentowane sukcesy w zakresie Google Ads/Facebook Ads.
- Narzędzia systemów reklamowych: Google Ads, Facebook Ads, Panel Ceneo, Microsoft Ads, Panel Allegro Ads, Asana, Google Analitycs, Google Tag Manager, Open AI, adcreative.ai.
Firma oferuje:
- umowę o pracę;
- możliwość pracy zdalnej w pełnym wymiarze;
- elastyczne godziny startu i zakończenia pracy;
- pracę w piątki 2 godziny krócej po sześciu miesiącach współpracy.
- 6000 – 9000 zł brutto pracownika
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »