Kto szuka:
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Stanowisko:
Operator Helpdesk / Analityk operacyjny
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odpowiedzialność za koordynację zgłoszonych incydentów (usterek technicznych, informatycznych) w obiektach klienta.
- Stała kontrola i nadzór nad zgłaszanymi zdarzeniami
- Tworzenie raportów okresowych, analiza danych, utrzymanie i obsługa narzędzi Microsoft (Office, Power Platform, SharePoint itp.)
- Przesyłanie komunikatów do poszczególnych działów w firmie, zapewnienie płynnej komunikacji między zespołami
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Język angielski na poziomie C1 - Warunek konieczny
- Mile widziane osoby z wykształceniem technicznym lub informatycznym
- Biegła obsługa komputera i znajomość pakietu MS Office (Outlook, Excel, Word, Teams)
- Podstawowe lub lepsze umiejętności z MS Power Platform, zarządzanie Sharepoint
- Dobre umiejętności komunikacyjne.
- Umiejętności analityczne
- Dobra etyka pracy i profesjonalizm
- Chęć rozwoju i poszerzania wiedzy
- Pozytywne nastawienie
Firma oferuje:
- Pracę w zróżnicowanym zespole
- Pracę w systemie 4 dni pracy w tyg po 10 h dzienne (w godzinach 9-19)
- 1 dzień pracy zdalnej w tygodniu
- Odpowiednie wdrożenie stanowiskowe
- Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- Przyjazne i pomocne środowisko pracy
- Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »