Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor wojewódzki
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw planowania, nadzoru i kontroli systemu PRM w Wydziale Zdrowia w Oddziale Ratownictwa Medycznego
50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi przy współpracy z Dolnośląskim Oddziałem Wojewódzkim NFZ, Wojewódzkim Koordynatorem Ratownictwa Medycznego oraz konsultantem wojewódzkim z dziedziny ratownictwa medycznego, kontrole jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne działających na obszarze województwa, jednostek współpracujących z systemem PRM oraz podmiotów realizujących kursy w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy
- na wniosek podmiotów, prowadzi postępowania i sporządza decyzje administracyjne dotyczące wpisu do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne
- sporządza i aktualizuje Plan udzielania świadczeń zdrowotnych przez zespoły ratownictwa medycznego na potrzeby obronne państwa
- realizuje zadania z zakresu obsługi działu 851, rozdziału 85114 - System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
- prowadzi postepowania w sprawie zatwierdzenia, odmowy lub cofnięcia zatwierdzenia programów kursu w zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy i sporządza decyzje administracyjne w sprawie odmowy lub cofnięcia zatwierdzenia programów kursu
- prowadzi długoterminowe plany inwestycyjne i postepowania, finansowane ze środków pochodzących z budżetu państwa
- prowadzi postępowania skargowe i przyjmuje wnioski w przedmiocie funcjonowania systemu PRM na terenie województwa dolnośląskiego
- realizuje ekstraordynaryjne zadania zlecone przez organy administracji rządowej w przypadku wystąpienia katastrof naturalnych i awarii technicznych oraz wprowadzenia konstytucyjnych stanów nadzwyczajnych
Warunki pracy
- wyjazdy służbowe
- częste kontaktu z jednostkami zewnętrznymi
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1.
- budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd.
- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax)
- wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego
w administracji publicznej
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym
- znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych
- znajomość ustawy z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej
- wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole, analityczne myślenie
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- "Oświadczenia dla kandydata - OBOWIĄZKOWO DOŁĄCZ DO APLIKACJI" - znajdziesz pod linkiem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej
- "Oświadczenie lustracyjne do osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁEŚ/AŚ SIĘ PRZED 01.08.1972 R." - znajdziesz je pod linkiem https://www.gov.pl/web/dolnoslaski-uw/zasady-naborow-na-stanowiska-w-korpusie-sluzby-cywilnej
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2025-02-25
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu
• osobiście do sekretariatu w DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0227 z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: WZ/RM/01/01/2025”
• pocztą na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: WZ/RM/01/01/2025”
• lub w formie elektronicznej przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej WZ/RM/01/01/2025 ”
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »