Kto szuka:
BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna
Stanowisko:
inspektor wojewódzki
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
inspektor wojewódzki do spraw bezpieczeństwa publicznego w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Oddziale Ochrony Ludności i Logistyki
50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzi postępowania administracyjne I-instancyjne z zakresu wydawania, uchylania bądź cofania przedsiębiorcom pozwoleń na nabywanie, przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego
- uczestniczy, jako przedstawiciel Wojewody, w czynnościach kontrolnych w strażach gminnych/miejskich, prowadzonych przez funkcjonariuszy lub pracowników Komendy Wojewódzkiej Policji we Wrocławiu
- prowadzi kontrole przedsiębiorców, którym Wojewoda udzielił pozwolenia na przechowywanie lub używanie materiałów wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego
- prowadzi kontrole w Komendzie Wojewódzkiej Policji, w zakresie sprawowania ustawowego nadzoru nad strażami gminnymi/miejskimi z terenu województwa przez Dolnośląskiego Komendanta Wojewódzkiego Policji we Wrocławiu
- przygotowuje i przeprowadza konkursy na udzielenie dotacji celowej z budżetu państwa na zadania z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych
- przeprowadza kontrole merytoryczne wykorzystania dotacji na zadania z zakresu zapewnienia bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wodnych realizowanych przez podmioty ratownictwa wodnego
- współuczestniczy w przeprowadzaniu kontroli parametrów technicznych urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk zainstalowanych na stadionach, obiektach lub na terenach imprez masowych
- sporządza ocenę roczną kontroli straży gminnych (miejskich) wykonywaną, w imieniu Wojewody, przez KWP i przekazuje ją ministrowi właściwemu do spraw wewnętrznych
Warunki pracy
Stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na drugim piętrze budynku przy ul. Powstańców Warszawy 1. Budynek Urzędu wyposażony jest w windy osobowe oraz pomieszczenia sanitarne dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością. Wejście do Urzędu wyposażone jest w podjazd. Praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie. Obsługa urządzeń wielofunkcyjnych (np. drukarka, ksero, fax).
Praca z klientem zewnętrznym, możliwe delegacje.
Inne informacje:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy
co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w obszarze bezpieczeństwa publicznego
pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie
- znajomość ustawy o materiałach wybuchowych przeznaczonych do użytku cywilnego
- znajomość ustawy o kontroli w administracji rządowej
- wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
- warunkiem do zatrudnienia po wygranym naborze jest przedstawienie aktualnego (wydanego nie wcześniej niż po otrzymaniu informacji o wyniku naboru) zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego potwierdzającego nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
wymagania dodatkowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- dołącz do aplikacji wypełnione wzory obowiązkowych oświadczeń dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie, które znajdziesz pod linkiem: https://bip.duw.pl/bip/praca-w-duw/oswiadczenia-i-klauzula-inform/21,Oswiadczenia-i-klauzula-informacyjna-RODO.html
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-16
Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Miejsce składania dokumentów:
• osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0227 z dop. BZ/OLL/01/12/2024
• elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej BZ/OLL/01/12/2024 ”
• lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia: "BZ/OLL/01/12/2024 ” – o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »