eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Wrocław › inspektor wojewódzki

Kto szuka:

BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

Stanowisko:

inspektor wojewódzki

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:

inspektor wojewódzki do spraw lokalizacji inwestycji w Wydziale Infrastruktury w Oddziale Planowania Przestrzennego

50-153 Wrocław Pl. Powstańców Warszawy 1

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji w zakresie zadań wojewody wynikających z ustaw, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027,
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na wejście na teren nieruchomości lub jej części, w zakresie zadań wojewody wynikających z ustaw, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027,
  • prowadzi postępowania administracyjne w sprawie wydania decyzji określającej warunki wykonywania przysługującego inwestorowi prawa, wynikające z ograniczenia sposobu korzystania z nieruchomości ustalonego w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji, w tym w zakresie inwestycji objętych programami: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027 i Instrumentu „Łącząc Europę” (Connecting Europe Facility – CEF) w latach 2021-2027,
  • sporządza wnioski o wpisy w księdze wieczystej ograniczeń w korzystaniu z nieruchomości,
  • analizuje projekty lokalizacji inwestycji i przygotowuje projekty uzgodnień dla tych lokalizacji pod względem zadań rządowych służących realizacji inwestycji celu publicznego,
  • analizuje terminowość wydawania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego lub warunków zabudowy przez wójtów, burmistrzów i prezydentów oraz prowadzi postępowania administracyjne w przypadku niewydania przez nich ww. decyzji w terminie określonym ustawą o ustalenie takiej lokalizacji,
  • prowadzi rejestry wniosków i wydanych decyzji administracyjnych dotyczących ustalenia lokalizacji inwestycji celu publicznego,
  • przygotowuje opinie, wyjaśnienia w zakresie lokalizacji inwestycji w odniesieniu do obowiązujących przepisów prawa.


Warunki pracy


  • praca w siedzibie urzędu,

  • wyjazdy służbowe środkami transportu publicznego lub pojazdami nieprzystosowanymi do transportu osób niepełnosprawnych,

  • stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym, usytuowane na drugim piętrze z dostępem do światła dziennego,

  • narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe,

  • występowanie uciążliwych warunków pracy: sztuczne oświetlenie, praca siedząca, praca przy monitorze powyżej 4 godzin,

  • budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych fizycznie: windy, drzwi odpowiedniej szerokości, odpowiednio dostosowane toalety.



Inne informacje:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

  • Informacje o stosowanych technikach i metodach oraz zasadach uczestnictwa w naborze znajdują się na stronie internetowej  www.bip.duw.pl w zakładce „praca w DUW”.

  • Wszystkie oświadczenia powinny zawierać odpowiednią treść, datę i podpis (wzory oświadczeń, które kandydaci mogą wykorzystać zamieszczone są na stronie internetowej www.bip.duw.pl).

  • Oferty niekompletne i dostarczone po terminie (w przypadku ofert przysłanych pocztą decyduje data stempla pocztowego,   a w przypadku ofert składanych elektronicznie decyduje data UPP) nie będą rozpatrywane.

  • Po zakończeniu procesu naboru złożone aplikacje niszczone są niezwłocznie z wyjątkiem aplikacji kandydatów/kandydatek wyłonionych przez komisję przeprowadzającą nabór, które niszczone są po upływie 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z kandydatem/kandydatką wybranym/wybraną podczas naboru.

  • W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych w postaci adresu e-mail i numeru telefonu (podanie tych danych jest dobrowolne) – celem powiadomienia osoby zakwalifikowanej i spełniającej wymagania formalne o terminie testu wiedzy, weryfikacji kompetencji i rozmowy kwalifikacyjnej.

  • Dodatkowe informacje można uzyskać po numerem telefonu 71 340 64 08.



Wymagania związane ze stanowiskiem pracy


niezbędne

wykształcenie: wyższe o kierunku: urbanistyka lub planowanie przestrzenne lub gospodarka przestrzenna lub architektura

doświadczenie zawodowe/staż pracy

co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
w jednostce projektowej w zakresie planowania przestrzennego lub 2 lata w administracji publicznej

pozostałe wymagania niezbędne:

  • znajomość ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
  • znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
  • znajomość ustawy o transporcie kolejowym,
  • znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu ziemnego w Świnoujściu,
  • znajomość ustawy o przygotowaniu i realizacji strategicznych inwestycji w zakresie sieci przesyłowych,
  • znajomość ustawy o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych,
  • znajomość ustawy o Centralnym Porcie Komunikacyjnym,
  • znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych,
  • znajomość ustawy prawo budowlane,
  • znajomość ustawy prawo wodne,
  • znajomość ustawy prawo ochrony środowiska,
  • znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko,
  • znajomość ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami,
  • znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami,
  • znajomość ustawy o drogach publicznych,
  • znajomość ustawy kodeks cywilny,
  • oraz znajomość przepisów wykonawczych do ww. ustaw,
  • komunikatywność,
  • umiejętność organizacji pracy,
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później,
  • szczególne uprawnienia: uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym, uprawnienia urbanistyczne lub posiadanie kwalifikacji do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe


wymagania dodatkowe

  • szczególne uprawnienia: poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych lub oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego.


Dokumenty i oświadczenia niezbędne:

  • List motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Curriculum Vitae – zawierające dane o których mowa w art. 22(1) § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji w zakresie wykraczającym poza wymagania określone w ogłoszeniu o naborze
  • kopie dokumentów potwierdzających szczególne uprawnienia
  • oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/byłeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów (nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • kopie dokumentów potwierdzających spełnianie wymagań dodatkowych w zakresie szczególnych uprawnień

  • Dokumenty należy złożyć do: 2024-07-08
    Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
    Miejsce składania dokumentów:
    Dolnośląski Urząd Wojewódzki
    Wydział Organizacji i Rozwoju
    pl. Powstańców Warszawy 1
    50-153 Wrocław
    Dokumenty można składać również osobiście – w pok. 0200 lub przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka
    z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/PP/01/06/2024”.

    Kontakt do pracodawcy:

    Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




    Oferta pochodzi z serwisu
    oferty pracy infopraca

    Szukasz pracownika?
    Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

    sprawdź szczegóły

    data publikacji: 2024-06-28

    do końca oferty: 57 dni

    pracodawca: BIP Kancelarii Prezesa Rady Ministrów - Służba Cywilna

    branże: Administracja publiczna

    aplikuj

    Sprawdź oferty na podobne stanowiska

    Praca - wiadomości i porady

    • Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

      Praca w branży IT, czyli Python na fali, juniorzy w problemach

      No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

    • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

      ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

      ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

    • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

      Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

      Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

    • Coraz więcej zwolnień grupowych

      Coraz więcej zwolnień grupowych

      W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

    • Nadchodzą nowe przepisy o czasie jazdy i odpoczynku dla kierowcy autobusu

      Nadchodzą nowe przepisy o czasie jazdy i odpoczynku dla kierowcy autobusu

      2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...