PracaOferty pracy WrocławDoradca Junior ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

Credit Agricole Bank Polska S.A.

Stanowisko:

Doradca Junior ds. Obsługi Klienta

Numer referencyjny:

DJdOK/03/CC

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Twoja rola
  • Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi .
  • Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
  • Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
  • Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
  • Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Obszar Omnikanałowej Relacji z Klientami to doskonałe miejsca do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy rozwój Twoich umiejętności i mocnych stron w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży produktów bankowych. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą. Zapewniamy możliwość rozwoju w ramach ścieżek karier i różnorodną, ciekawą pracę.

Firma oferuje:

  • Minimum wykształcenie średnie.
  • Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
  • Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
  • Sprawna obsługa komputera.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
  • Udział w 8-godzinnych szkoleniach (głównie w godzinach 8:00 - 16:00) w pierwszym tygodniu zatrudnienia.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.