Kto szuka:
Credit Agricole Bank Polska S.A.
Stanowisko:
Doradca Junior ds. Obsługi Klienta
Numer referencyjny:
DJdOK/03/CC
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Twoja rola
- Realizowanie dyspozycji klientów - odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie problemów, dbanie o najwyższą jakość obsługi .
- Rozpoznanie i zrozumienie potrzeb oraz oczekiwań klientów, zarówno w zakresie obsługi, jak i sprzedaży produktów.
- Promowanie produktów banku i edukacja klientów w zakresie serwisów zdalnych.
- Wsparcie klientów przy zachowaniu standardów i procedur obowiązujących w banku.
- Sprzedaż produktów bankowych dopasowanych do potrzeb klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Obszar Omnikanałowej Relacji z Klientami to doskonałe miejsca do rozpoczęcia kariery zawodowej w bankowości. Wspieramy rozwój Twoich umiejętności i mocnych stron w obszarze obsługi klienta oraz sprzedaży produktów bankowych. Jesteśmy otwarci na nowe pomysły i chętnie dzielimy się wiedzą. Zapewniamy możliwość rozwoju w ramach ścieżek karier i różnorodną, ciekawą pracę.
Firma oferuje:
- Minimum wykształcenie średnie.
- Poprawna dykcja i łatwość prowadzenia rozmowy.
- Chęć nauki i poszerzania wiedzy - nie wymagamy doświadczenia, oferujemy kompleksowe szkolenia.
- Sprawna obsługa komputera.
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
- Chęć do pracy w dynamicznym środowisku.
- Udział w 8-godzinnych szkoleniach (głównie w godzinach 8:00 - 16:00) w pierwszym tygodniu zatrudnienia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
© Kasat Sp. z o.o.